Szpital Powiatowy im. M. Kajki ogłasza przetarg
- Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Wolności 12
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 7412127 , fax. 089 7412127
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. M. Kajki
ul. Wolności 12 12
11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 7412127, fax. 089 7412127
REGON: 51093834900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-mragowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa błon RTG i odczynników RTG - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy błon RTG ogólnodiagnostycznych na światło niebieskie i odczynników RTG w asortymencie i ilościach określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 4 - Formularz cenowy. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na koszt i ryzyko Dostawcy. 3. Przedmiot zamówienia musi posiadać: - wymagane atesty i certyfikaty, - wysoką jakość i spełniać funkcję do jakiej został przeznaczony, - okres przydatności do użycia nie krótszy niż 2/3 maksymalnego okresu, licząc od daty dostawy. 4. Muszą to być błony uniwersalne do obróbki maszynowej. Cykl wywoływania 90 sekund. 5. Wszystkie odczynniki muszą być w płynie. 6. Każda błona lub opakowanie z oznakowaniem: producent, typ firmy, nr katalogowy i termin ważności. 7. Wszystkie odczynniki i błony muszą być tego samego producenta. 8. Błony zębowe muszą posiadać czułość E lub F ( według klasyfikacji ISO ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 249310009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną zgodnie ze SIWZ ofertę oraz spełniają następujące wymogi: a) spełniają wymagania art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ustawy oraz udokumentują te wymagania odpowiednimi dokumentami - pkt. VII, b) zapoznają się z warunkami przetargu zawartymi w SIWZ wraz z jej załącznikami oraz złożą stosowne oświadczenie, że przyjęli je bez zastrzeżeń
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ustawy (Załącznik Nr 2). 3. Karty charakterystyki wywoływacza i utrwalacza. 4. Dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu w Placówkach Służby Zdrowia na terenie kraju. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-mragowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną