Przetargi.pl
Dostawa błon RTG i odczynników RTG

Szpital Powiatowy im. M. Kajki ogłasza przetarg

  • Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Wolności 12
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7412127 , fax. 089 7412127
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. M. Kajki
    ul. Wolności 12 12
    11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7412127, fax. 089 7412127
    REGON: 51093834900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-mragowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa błon RTG i odczynników RTG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są dostawy błon RTG ogólnodiagnostycznych na światło niebieskie i odczynników RTG w asortymencie i ilościach określonych przez Zamawiającego w załączniku nr 4 - Formularz cenowy. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na koszt i ryzyko Dostawcy. 3. Przedmiot zamówienia musi posiadać: - wymagane atesty i certyfikaty, - wysoką jakość i spełniać funkcję do jakiej został przeznaczony, - okres przydatności do użycia nie krótszy niż 2/3 maksymalnego okresu, licząc od daty dostawy. 4. Muszą to być błony uniwersalne do obróbki maszynowej. Cykl wywoływania 90 sekund. 5. Wszystkie odczynniki muszą być w płynie. 6. Każda błona lub opakowanie z oznakowaniem: producent, typ firmy, nr katalogowy i termin ważności. 7. Wszystkie odczynniki i błony muszą być tego samego producenta. 8. Błony zębowe muszą posiadać czułość E lub F ( według klasyfikacji ISO )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 249310009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną zgodnie ze SIWZ ofertę oraz spełniają następujące wymogi: a) spełniają wymagania art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ustawy oraz udokumentują te wymagania odpowiednimi dokumentami - pkt. VII, b) zapoznają się z warunkami przetargu zawartymi w SIWZ wraz z jej załącznikami oraz złożą stosowne oświadczenie, że przyjęli je bez zastrzeżeń
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ustawy (Załącznik Nr 2). 3. Karty charakterystyki wywoływacza i utrwalacza. 4. Dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu w Placówkach Służby Zdrowia na terenie kraju. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-mragowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach