Przetargi.pl
Dostawa błon, odczynników oraz kopert RTG

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Przychodnia Dworcowa" ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Dworcowa 13
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 722 53 23 , fax. 95 722 53 23
  • Data zamieszczenia: 2013-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Przychodnia Dworcowa"
    ul. Dworcowa 13 13
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 722 53 23, fax. 95 722 53 23
    REGON: 01065670900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-olk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa błon, odczynników oraz kopert RTG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostawa błon, odczynników oraz kopert RTG na potrzeby Pracowni Rentgenowskiej Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagania graniczne w zakresie parametrów technicznych) oraz ilości przedstawiono w dodatku nr 2 i 3 do siwz, będącymi integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zaoferowany przedmiot zamówienia winien być kompatybilny ze sprzętem posiadanym przez Zamawiającego, takim jak: a) Kasety firmy Agfa z okienkami do czytnika systemu europejskiego i przystosowane do filmów czułych na światło zielone - z zastrzeżeniem poniższego pkt.3; b) Ciemnia automatyczna typu: Protec Compact 45, c) Drukarki termiczne: SONY UP-990 AD, SONY UP-D 897 oraz MITSHUBISHI P 95. 3. Dotyczy błon zielonoczułych RTG (poz. 2-7 dodatku nr 2 do siwz) - w przypadku kiedy zaoferowane przez Wykonawcę filmy nie będą kompatybilne z posiadanymi przez Zamawiającego kasetami i foliami wzmacniającymi filmy AGFA, wówczas Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnego użyczenia na czas trwania umowy fabrycznie nowych kaset z foliami wzmacniającymi o prędkości 400, w ilości: a) 18cm x 24cm - 4 sztuki b) 24cm x 30cm - 8 sztuk c) 18cm x 43cm - 6 sztuk d) 30cm x 40cm - 6 sztuk e) 35cm x 35cm - 6 sztuk f) 35cm x 43cm - 8 sztuk W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego uszkodzenia lub wady wynikającej z eksploatacji użyczonego przedmiotu zamówienia, wówczas Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnej wymiany przedmiotu użyczenia na nowy, wolny od wad. 4. Dotyczy odczynników RTG (wywoływacza, utrwalacza i startera) - poz. 10-12 dodatku nr 2 do siwz: a) przy dostawie pierwszej partii odczynników danego asortymentu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu aktualną kartę charakterystyki w rozumieniu ustawy z dnia 25 lutego 2011r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz.U. z 2011r., Nr 63, poz. 322). W przypadku aktualizacji karty charakterystyki w okresie obowiązywania umowy, t.j. pojawienia się jakichkolwiek zmian wprowadzonych przez producenta, Wykonawca w terminie do 7 dni od dnia wprowadzenia tych zmian przekaże Zamawiającemu uaktualnioną kartę charakterystyki asortymentu objętego umową. b) przy dostawie pierwszej partii odczynników Wykonawca wyznaczy wartości odniesienia parametrów pracy wywoływarki automatycznej Protec Compact 45, będącej w posiadaniu przez Zamawiającego. 5. Wszystkie zaoferowane błony RTG zielonoczułe (poz. 2-7) oraz odczynniki RTG (poz. 10-12) winny pochodzić od jednego producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323541103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-olk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach