Przetargi.pl
Dostawa bloku do mineralizacji prób dla Katedry Technologii Surowców Zwierzęcych i Zarządzania Jakością Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu niezbędnego do realizacji projektu pn. Innowacyjne technologie produkcji biopreparatów na bazie nowej generacji jaj - OVOCURA o numerze POIG 01.03.01-00-133 08 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Sprawa nr RAP.272.129.2012

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida 25/27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3283576, 3205496 , fax. 071 3283576
  • Data zamieszczenia: 2012-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25/27 25/27
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3283576, 3205496, fax. 071 3283576
    REGON: 00000186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa bloku do mineralizacji prób dla Katedry Technologii Surowców Zwierzęcych i Zarządzania Jakością Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu niezbędnego do realizacji projektu pn. Innowacyjne technologie produkcji biopreparatów na bazie nowej generacji jaj - OVOCURA o numerze POIG 01.03.01-00-133 08 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Sprawa nr RAP.272.129.2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa bloku do mineralizacji prób dla Katedry Technologii Surowców Zwierzęcych i Zarządzania Jakością Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu o nastepujacych parametrach: 1.Mineralizacja w bloku próbek przed dalszą analizą wg Kjeldahl a - azot ogólny, 2.Aluminiowy blok grzewczy wyposażony w cyfrową regulację i odczyt temperatury roboczej oraz czasu mineralizacji, 3.Spełnianie wymogów Dobrej Praktyki Laboratoryjnej (GLP), 4.Maksymalna temperatura robocza nie mniej niż 400°C, z wahaniami temperatury nie wyższymi niż plus minus 1 stopień Celsjusza w czterystu stopniach Celsjusza, 5. Sprzętowe zabezpieczenie przed przegrzaniem oraz zakłóceniami w procesie mineralizacji, 6.Liczba miejsc dla równoczesnej mineralizacji - nie mniej niż 20 probówek, kompatybilny z posiadaną przez Zamawiającego jednostką destylacji Kjeltec 2300, 7.Pojemność probówek co najmniej 250 ml, z możliwością stosowania probówek o objętości 400 ml, 8.Możliwość zamontowania stojaka dla dokowania systemu usuwania oparów wraz ze statywem z probówkami, 9.System usuwania oparów składający się z: głowicy (o konstrukcji zapobiegającej zanieczyszczaniu jednej próbki drugą próbką) w koszu ze stali nierdzewnej,pompki wodnej i węża łączącego oraz opcjonalnie ze skrubera redukującego ilość i toksyczność generowanych ścieków i chroniącego środowisko, 10.Sygnały dźwiękowe informujące o przebiegu procesu mineralizacji oraz ostrzegające o zaistniałych błędach lub przerwach w trakcie realizacji programu mineralizacji, 11.dodatkowy statyw na 20 probówek o pojemności 250 ml, 12.Dodatkowe 48 probówek do mineralizacji o pojemności 250 ml, 2. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: a) oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, aktualnie produkowany i dostępny na rynku, b) Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć do każdego dostarczonego sprzętu instrukcję obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne zgodnie z wymogami SIWZ, c) Wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia Deklaracji Zgodności (CE) przy dostawie sprzętu, d) w ramach ceny ofertowej Wykonawca będzie zobowiązany do instalacji i uruchomienia sprzętu w siedzibie Zamawiającego oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: a) wymagany przez Zamawiającego długość okresu gwarancji wynosi: 12 miesięcy od daty dostawy i uruchomienia i bezusterkowego przekazania sprzętu w jednostce Zamawiającego, b) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny przez okres gwarancji, c) czas reakcji na zgłoszenie usterki - do 7 dni od dnia zgłoszenia faksem lub pocztą elektroniczną z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach pracy Zamawiającego, d) czas naprawy - do 14 dni roboczych od dnia zgłoszenia, roboczych od dnia zgłoszenia faksem lub pocztą elektroniczną. e) w przypadku trzech napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany sprzętu na nowy, liczba ta nie obejmuje napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania sił wyższych, f) transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy, g) każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar własnym transportem i na własny koszt. Dostawa będzie realizowana bezpośrednio do siedziby Zamawiającego tj. do Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu Katedra Technologii Surowców Zwierzęcych i Zarządzania Jakością Ul. Chełmońskiego 37 41 51-630 Wrocław
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W poestępowaniu wniesienie wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach