Przetargi.pl
Dostawa blankietów kart elektronicznych do wydruku: Elektronicznej Legitymacji Studenta - 12000 szt. oraz Elektronicznej Legitymacji Doktoranta - 500 szt

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2014-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa blankietów kart elektronicznych do wydruku: Elektronicznej Legitymacji Studenta - 12000 szt. oraz Elektronicznej Legitymacji Doktoranta - 500 szt
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30237131-6. 2. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa blankietów kart elektronicznych do wydruku: Elektronicznej Legitymacji Studenta - 12000 szt. (zwanych dalej blankietami ELS) oraz Elektronicznej Legitymacji Doktoranta (zwanych dalej blankietami ELD) - 500 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 (do SIWZ). 4. Blankiety ELS i ELD muszą odpowiadać wszystkim cechom i wymogom określonym w SIWZ i w załączniku nr 8 do SIWZ oraz w Rozporządzeniach Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 14 września 2011 r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów (Dz.U. 2011 nr 201 poz. 1188) oraz z dnia 5 października 2011 r. w sprawie studiów doktoranckich oraz stypendiów doktoranckich (Dz.U. 2011 nr 225 poz. 1351). 5. Blankiety ELS muszą być zadrukowane zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 14 września 2011 r. w sprawie dokumentacji przebiegu studiów, w postaci elektronicznych kart procesorowych wyposażonych w interfejs stykowy oraz bezstykowy przeznaczonych do identyfikacji osoby (studenta). 6. Blankiety ELD muszą być zadrukowane zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 5 października 2011 r. w sprawie studiów doktoranckich oraz stypendiów doktoranckich, w postaci elektronicznych kart procesorowych wyposażonych w interfejs stykowy oraz bezstykowy przeznaczonych do identyfikacji osoby (doktoranta). 7. Blankiety ELS i ELD muszą być fabrycznie nowe, oryginalne i pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta . 8. Blankiety ELS i ELD objęte są gwarancją producenta na okres nie krótszy niż: 12 miesięcy. 9. Miejsce dostawy blankietów ELS i ELD: Dział Kształcenia, Budynek Rektoratu UG, 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A, pok. 309. 10. Wykonawca zabezpieczy na czas dostawy dostęp do układów elektronicznych blankietów ELS i ELD specjalnymi kluczami transportowymi dla części bezstykowej (MIFARE?) i stykowej. Wraz z dostawą klucze zostaną przekazane Zamawiającemu. 11. Wykonawca zobowiązany jest: 1) przed realizacją zamówienia skontaktować się z Zamawiającym i potwierdzić czas dostawy, 2) zapewnić dostawę, rozładunek, wniesienie blankietów ELS i ELD do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 3) ponieść koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu, 4) ponieść ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą blankietów ELS i ELD do czasu przekazania ich do miejsca przeznaczenia. 12. W razie stwierdzenia wad lub braków w dostarczonych blankietach ELS i ELD Zamawiający złoży stosowną reklamację zgodnie z zapisami w § 9 projektu umowy - załącznik nr 6 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302371316
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach