Przetargi.pl
Dostawa blachy dachówkowej i materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania pokryć dwóch świetlic Wiejskich

Gmina Sławno ogłasza przetarg

  • Adres: 26-332 Sławno, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 755-18-50 , fax. 044 755-18-51
  • Data zamieszczenia: 2009-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławno
    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31 31
    26-332 Sławno, woj. łódzkie
    tel. 044 755-18-50, fax. 044 755-18-51
    REGON: 59064817800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugslawno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa blachy dachówkowej i materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania pokryć dwóch świetlic Wiejskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz transportem na miejsce budowy: (bez montażu ) blachy dachówkowej i materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania pokryć dwóch świetlic Wiejskich Wykaz materiałów na pokrycie dachu świetlicy wiejskiej w Grążowicach L.p. Nazwa materiału j.m. Ilość 1. Blacho-dachówka poliester mat - długość- 7,65 Szt. 29 arkuszy 2. Blacho-dachówka poliester mat - długość 2,5mb Szt. 12 arkuszy 3. Folia wstępnego krycia Szt. 4 4. Zszywki do takera Op. 10 5. Kosze mb 10 6. Pas nadrynnowy mb 30 7. Obróbka wiatrówki mb 40 8. Wyłaz dachowy wymiary 0,45/0,73 Szt. 1 9. Wkręty do blachy Op.( 250 szt. ) 10 10. Gąsiory mb 35 11. Zaślepki do gąsiorów Szt. 4 12. Arkusz blachy Szt. 2 13. Rura spustowa z blachy ocynkowanej powlekanej , poliester mat fi110 mb 29 14. Kolanka do rur spustowych fi110 Szt. 24 15. Obejma do mocowania rur spustowych fi110 Szt. 24 16. Rynna dachowa z blachy ocynkowanej powlekanej , poliester mat fi 125 mb 30 17. Denko rynny dachowej fi 125 Szt. 8 18. Sztucer do rynny dachowej fi 125 Szt. 8 19. Narożniki do rynien dachowych fi125 wewnętrzne Szt. 4 20. Haki do rynien fi125 Szt. 40 21. Śruba do obejmy rury spustowej fi 110 długość 16 cm. Szt. 24 1. Powierzchnia połaci (15,5m x 7,65m)x2 2. Powierzchnia połaci (3m x 2,5m)x4 Wykaz materiałów na pokrycie dachowe świetlicy wiejskiej w Dąbrówce L.p. Nazwa materiału j. m. Ilość 1. Blacho-dachówka poliester mat- długość 7,35mb Szt. 28 arkuszy 2. Blacho-dachówka poliester mat- długość 2,5mb Szt. 12 arkuszy 3. Folia wstępnego krycia Szt. 4 4. Zszywki do takera Op. 10 5. Kosze mb 10 6. Pas nadrynnowy mb 30 7. Obróbka wiatrówki mb 40 8. Wyłaz dachowy wymiary 0,45/0,73 Szt. 1 9. Wkręty do blachy Op. ( 250 szt. ) 10 10. Gąsiory mb 35 11. Zaślepki do gąsiorów Szt. 4 12. Arkusz blachy Szt. 1 13. Rura spustowa z blachy ocynkowanej powlekanej ,poliester mat fi110 mb 29 14. Kolanka do rur spustowych fi110 Szt. 24 15. Obejma do mocowania rur spustowych fi110 Szt. 24 16. Rynna dachowa z blachy ocynkowanej powlekanej poliester mat fi125 mb 30 17. Denko rynny dachowej fi125 Szt. 8 18. Sztucer do rynny dachowej fi125 Szt. 8 19. Narożniki do rynien dachowych fi125 wewnętrzne Szt. 4 20. Haki do rynien fi125 Szt. 40 21. Śruba do obejmy rury spustowej fi110 16 cm. Szt. 24 1. Powierzchnia połaci (15,5m x 7,35m)x2 2. Powierzchnia połaci (3m x 2,5m )x4 Materiał: blacha stalowa ocynkowana powlekana ( kolor - ceglasty), Grubość rdzenia stalowego - 0,5 mm Powłoka - poliester mat, grubość powłoki 25?m, Wysokość profilu 40mm Blacha winna spełniać powyższe parametry wyższe lub równoważne. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej lub większej ilości blachy dachówkowej i materiałów budowlanych niezbędnych do wykonania pokryć dwóch świetlic Wiejskich Rozliczenie będzie następować za faktycznie dostarczoną blachę dachówkową i materiały budowlane niezbędne do wykonania pokryć dwóch świetlic Wiejskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci spełniający następujące warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Oceny warunków nie stopniuje się. Zamawiający uzna warunki za spełnione wówczas, gdy wykonawca złoży oświadczenia wymagane w pkt poniżej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dokumenty wymagane w ofercie: a) wypełniony formularz ofertowy ( wg załączonego wzoru Nr 1 ) b) wypełniony formularz cenowy wg załączonego wzoru Nr 2 i Nr 2a do celów poglądowych c) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 233 poz.1655 z późn. zm. ) wg załączonego wzoru Nr 3 do siwz d) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 233 poz.1655 z późn. zm. ) wg załączonego wzoru Nr 4 do siwz e) dokument pełnomocnictwa - ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia ) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia oferty przez wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie ( np. konsorcjum, sp. cywilna ), pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać zakres umocowania i wskazywać osobę pełnomocnika, w przypadku podmiotów występujących wspólnie w dokumencie pełnomocnictwa należy wskazać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a każdy z nich powinien podpisać się pod tym dokumentem W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w szczególności spółki cywilne, konsorcja, dokumenty wymienione odpowiednio w pkt.6. I.c, 6.I.d. niniejszego rozdziału składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Ponieważ w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem obustronnie w przypadku druku na dwóch stronach przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do potwierdzania dokumentów firmy (upoważnienie winno być zawarte w ofercie) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugslawno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach