Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie ogłasza przetarg
- Adres: 44-310 Radlin, ul. Józefa Rymera 15
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 4590232 , fax. 32 4590205
- Data zamieszczenia: 2012-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Radlinie
ul. Józefa Rymera 15 15
44-310 Radlin, woj. śląskie
tel. 32 4590232, fax. 32 4590205
REGON: 27349843900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.radlin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa biurowych artykułów szkolnych dla potrzeb projektu PRZEDSZKOLE DLA WSZYSTKICH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) W skład zamówienia wchodzi dostawa materiałów szkolnych dla potrzeb realizacji projektu PRZEDSZKOLE DLA WSZYSTKICH, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Priorytetu IX, działania 9.1, poddziałanie 9.1.1 - Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Zajęcia objęte projektem będą realizowane na terenie następujących przedszkoli w Radlinie: a) Przedszkole Publiczne Nr 1 w Radlinie ul. Reymonta 9, b) Przedszkole Publiczne Nr 2 w Radlinie ul. Mielęckiego 13, c) Przedszkole Publiczne Nr 3 w Radlinie ul. Mariacka 1. 2) W skład zamówienia wchodzi dostawa biurowych artykułów szkolnych, według zestawienia określonego w formularzu cenowym stanowiącym zał. Nr 1a do SIWZ) - dostarczone artykuły powinny być opakowane w 378 pojedynczych zestawów, z których każdy zestaw obejmuje komplet pozycji ( w sumie 19) wyszczególnionych w formularzu cenowym, 3) W zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca winien spełnić następujące warunki: 1) przedstawić wypełniony formularz cenowy (wzór zał. Nr 1a do SIWZ) 2) oświadczenie o jakości dostarczanych, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przepisami normy i parametry dotyczące tego rodzaju towaru oraz że jest dopuszczony do obrotu na terenie Polski, (wzór - zał. Nr 5 do SIWZ) 4) Zakres odpowiedzialności Wykonawcy, w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową, obejmuje także zapewnienie transportu towarów objętych zadaniem, do miejsca jego składowania na terenie przedszkoli, o których mowa w pkt 1) wraz z rozładunkiem. Szczegółowy rozdział zamówienia na przedszkola Zamawiający poda Wykonawcy po podpisaniu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.radlin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup i dostarczanie artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-21 - Zakup wyprawki dla uczniów pierwszych klas rybnickich szkół podstawowych.
Dodano: 2016-07-13 - Zakup i dostawa artykułów plastycznych i biurowych do Żłobka Miejskiego im. Tadeusza Więcka w Mikołowie
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa urządzeń biurowych: Zad. 1 - Urządzenia wielofunkcyjne, Kserokopiarka Zad. 2 - Niszczarki
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa artykułów biurowych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG. znak sprawy 38/WOG/2016
Dodano: 2016-05-05 - Zakup wraz z dostawą artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek oraz ploterów dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu - 2 zadania
Dodano: 2016-04-13 - Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa artykułów biurowych dla jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 4 WOG
Dodano: 2016-03-16 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych oraz papieru
Dodano: 2016-03-08