Przetargi.pl
Dostawa biomasy do kotłowni Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Wińsku

Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole ogłasza przetarg

  • Adres: 56-160 Wińsko, ul. Nowa 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 389 80 29 , fax. 0-71 389 88 50
  • Data zamieszczenia: 2015-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkoła Podstawowa i Przedszkole
    ul. Nowa 2 2
    56-160 Wińsko, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 389 80 29, fax. 0-71 389 88 50
    REGON: 93302247900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.winsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa biomasy do kotłowni Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Wińsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy dostawy słomy i siana do miejsca wskazanego przez zamawiającego tj. kotłowni szkolnej Zespołu Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Wińsku. Dostawy odbywać się będą czterech okresach od 01.08.2015 do 31.07.2018 tj. 01.08.2015r - 31.12.2015r 01.01.2016r - 31.12.2016r 01.01.2017r - 31.12.2017r 01.01.2018r - 31.07.2018r Słoma siano powinna być ciasno sprasowana w balotach okrągłych o średnicy 150-180 cm i wysokości 150 cm , waga każdego balotu: 150-270 kg oraz wilgotności każdego balotu 14procent w każdym jego miejscu. Szacunkowa ilość dostawy słomy siana wynosi : do 1260 ton Zamawiający informuje, że przewiduje w razie wystąpienia konieczności udzielenia zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki - art.67 ust.1 ust.7 Przechowywanie słomy siana jest nieodpłatne. Słoma siano winny być odpowiednio zabezpieczone (do terminu dostawy określonego przez Zamawiającego) we własnych magazynach, stodołach , i innych zadaszonych miejscach zabezpieczając przed nadmiernym zawilgoceniem lub pogorszeniem jakości słomy. Płatność za dostarczoną słomę następować będzie miesięcznymi fakturami wystawionymi przez Wykonawcę. 1.Wymagania organizacyjne: -zamawiana słoma siano musi być dostarczana na bieżąco na telefoniczne żądanie Zamawiającego przesłane dodatkowo faksem lub mailem lub pocztą oraz rozładowywana własnymi środkami transportu Wykonawcy i na jego koszt, -dostawa zamówionej słomy siana będzie następowała najpóźniej w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, -dostarczana słoma siano jest ważona, w punkcie ważenia wskazanym przez Zamawiającego i na jego koszt w obecności osoby wskazanej przez Zamawiającego i palacza, -słoma rozładowywana jest po zmierzeniu wilgotności przez osoby przyjmujące w obecności i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, -w przypadku przekroczenia norm wilgotności (wskazanie higrometru) kwestionowana partia słomy siana nie będzie przyjęta. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego dostarczenia słomy o odpowiedniej wilgotności, -Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia biomasy w ciasno sprasowanych balotach o parametrach: -średnica balotu 150 -180 cm -wysokość balotu 150 cm -waga balotu 150 - 270 kg -wilgotność w każdym miejscu balotu 14 procent -baloty, które przekroczą wilgotność 14 procent -16procent będą przyjęte z pomniejszeniem ich wartości o 25procent ceny 1 tony brutto. Baloty powyżej 18procent wilgotności nie będą przyjęte, -słoma będzie dostarczana partiami (ok. 3-5 ton) w zależności od pojemności magazynu w kotłowni, w terminach ustalonych z obsługą kotłowni i Zamawiającym, -Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do bieżącego odbioru pozostałości po wypalonej biomasie (popiołu). Wywóz popiołu odbywać się winien: -w okresie grzewczym (15.10 - 15.04) 4 pojemniki a 1200 L - 2 razy w m-cu -w okresie poza sezonem (16.04. -14.10) 4 pojemniki a 1200 L - 1 raz w m-cu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031140003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.winsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach