Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich 72
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4661086 , fax. 091 4661113
- Data zamieszczenia: 2013-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
Al. Powstańców Wielkopolskich 72 72
70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4661086, fax. 091 4661113
REGON: 00028890000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pum.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa bielizny wielokrotnego użytku szpitalnej, operacyjnej, pościelowej oraz poduszek, kocy i ręczników, ściereczek i pieluch tetrowych dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 2 PUM w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny wielokrotnego użytku szpitalnej, operacyjnej, pościelowej oraz poduszek, kocy i ręczników, ściereczek i pieluch tetrowych dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 2 PUM w Szczecinie w podziale na 4 zadania: - zadanie nr 1: bielizna pościelowa, piżamy, - zadanie nr 2: poduszki, koce, - zadanie nr 3: ręczniki, ściereczki, pieluchy tetrowe, - zadanie nr 4: fartuchy, ubrania i serwety operacyjne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331990001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy powinni wnieść wadium w kwocie: 1.1 w przypadku złożenia oferty na wszystkie zadania: 3.870,00 zł; 1.2 w przypadku złożenia oferty na poszczególne zadania: Nr zadania / Kwota w zł Zadanie nr 1- 1.200,00 zł; Zadanie nr 2 -130,00 zł; Zadanie nr 3 -60,00 zł; Zadanie nr 4 -2.600,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pum.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego
Dodano: 2016-05-06 - Fartuchy chirurgiczne wielokrotnego użytku
Dodano: 2015-11-09 - Odzież operacyjna i fartuchy chirurgiczne wielokrotnego użytku
Dodano: 2015-10-08 - Obłożenia i fartuchy I/7/2015
Dodano: 2015-09-09 - Obłożenia i fartuchy I/3/2015
Dodano: 2015-01-14 - Dostawa odzieży ochronnej i obuwia profilaktycznego dla SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2014-04-25 - Dostawa odzieży ochronnej i obuwia profilaktycznego dla SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2014-03-26 - Dostawa odzieży ochronnej i obuwia profilaktycznego dla SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2013-06-19 - Dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego
Dodano: 2013-04-16 - Dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego
Dodano: 2013-03-20