Zespół Szkół Spożywczych, Chemicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu ogłasza przetarg
- Adres: 37-500 Jarosław, ul. Kraszewskiego 3
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 16 621 64 14 , fax. 16 621 64 14
- Data zamieszczenia: 2013-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Spożywczych, Chemicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu
ul. Kraszewskiego 3 3
37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
tel. 16 621 64 14, fax. 16 621 64 14
REGON: 65095617500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa bielizny stołowej do pracowni gastronomiczno - kelnerskiej w Zespole Szkół Spożywczych, Chemicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu, projekt: Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w latach 2012 - 2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków EFS, Priorytet IX, Działanie 9.2. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa bielizny stołowej do pracowni gastronomiczno - kelnerskiej w Zespole Szkół Spożywczych, Chemicznych i Ogólnokształcących w Jarosławiu w celu prawidłowej realizacji projektu systemowego pn. Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w latach 2012 - 2014 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie jakości i atrakcyjności szkolnictwa zawodowego. Przedmiotowy projekt systemowy jest realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie przy współudziale Partnerów, którymi są organy prowadzące szkoły zawodowe na terenie województwa podkarpackiego, między innymi Powiat Jarosławski. 2Dostawa stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Molton (antypoślizgowa podkładka na blat stołu) - 6 sztuk, 2. Obrus stołowy - 6 sztuk, 3. Bieżnik (ecru) - 6 sztuk, 4. Bieżnik (ciemna czekolada) - 6 sztuk, 5. Serwety - 24 sztuki, 6. Skirting - 1 sztuka, 7. Serwety kelnerskie - 4 sztuki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395130001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsschiojarosla.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną