Politechnika Gdańska ogłasza przetarg
- Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3471538, 347-24-00 , fax. 058 3472913,058 3471765
- Data zamieszczenia: 2009-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
ul. Narutowicza 11/12 11/12
80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3471538, 347-24-00, fax. 058 3472913,058 3471765
REGON: 00000162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa bielizny pościelowej, koców, kołder, poduszek, obrusów, serwet stołowych, ręczników i ścierek gospodarczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa bielizny pościelowej, koców, kołder, poduszek, obrusów, serwet stołowych, ręczników i ścierek gospodarczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395120004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osoby zdolne do wykonania zamówienia; Zamawiający wymaga od Wykonawcy doświadczenia zawodowego rozumianego jako zrealizowanie w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej po jednej dostawie, odpowiadającej swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 80.000 zł dla części I i 25.000 zł dla części II. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na obie części (część I i część II ) powinien wykazać się realizacją jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80. 000 zł . 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (załącznik nr 10 do SIWZ). W przypadku składania oferty na części I i II przez tego samego Wykonawcę należy podać jedną dostawę dotyczącą tylko części I. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pościeli, ręczników, kołder, poduszek i koców dla Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2014-04-18 - Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy bielizny pościelowej dla dorosłych, bielizny pościelowej dla dzieci, kocy i poduszek oraz odzieży dla Szpitala św. Wincentego a Paulo w Gdyni
Dodano: 2014-04-03 - Dostawa bielizny pościelowej oraz odzieży i obuwia ochronnego
Dodano: 2013-05-27 - Sukcesywna dostawa wyrobów włókienniczych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2012-10-18 - Dostawa bielizny pościelowej
Dodano: 2012-02-07 - Dostawa bielizny pościelowej, poduszek, kołder, kocy do wyposażenia jednostek Centrum Medycyny Inwazyjnej
Dodano: 2012-01-18 - SUKCESYWNE ZAKUPY POŚCIELI SZPITALNEJ
Dodano: 2011-09-19 - Dostawa pościeli, ręczników, kołder, poduszek i koców transportem wykonawcy dla Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2011-05-30 - Dostawa pościeli
Dodano: 2010-04-20 - ZAKUP POŚCIELI SZPITALNEJ nr CPV 39.51.20.00 - 4 (bielizna pościelowa)
Dodano: 2010-01-26