Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu ogłasza przetarg
- Adres: 62-800 Kalisz, ul. Poznańska 79
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7651397 , fax. 062 7571323
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
ul. Poznańska 79 79
62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
tel. 062 7651397, fax. 062 7571323
REGON: 00126675700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkalisz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa bielizny pościelowej i operacyjnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa bielizny pościelowej (poszwy szt. 875, prześcieradła szt. 955 i 50 z gumką, poszewki szt. 815, podkłady szt. 100, piżamy kpl. 305) i operacyjnej (koszule białe szt. 240, fartuchy szt. 295, prześcieradła operacyjne szt. 450, serwety operacyjne szt. 580, bluzy szt. 110, spodnie szt. 110, komplet - bluza i spodnie szt. 11, komplet - spódnica i bluza szt. 4, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395180006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach, których Zamawiający wymaga w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższe warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Na dowód spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są zobowiązani przedstawić następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych należy dostarczyć następujące dokumenty: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - druk w załączeniu do SIWZ, 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1. i 1.2., składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy dotyczące terminów wystawienia niniejszych dokumentów stosuje się odpowiednio. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dostarczyć wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie ( minimum 2 dostawy) - dokumenty te będą stanowić kolejne załączniki do oferty (wzór w załączeniu do SIWZ. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. II. Ponadto Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty następujących dokumentów (brak któregokolwiek z poniższych dokumentów lub jego nieprawdziwość spowoduje odrzucenie oferty): 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - druk w załączeniu do SIWZ, 2. wypełniony i podpisany formularz cenowy - druk w załączeniu do SIWZ, 3. oświadczenie Wykonawcy, że m.in. zapoznał się z treścią niniejszej specyfikacji, załączonym projektem umowy i akceptuje określone w nich warunki, a ponadto oferowane przez niego wyroby są dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z przepisami ustawy o wyrobach medycznych i innych obowiązujących przepisów - druk w załączeniu do SIWZ, 4. dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych wyrobów do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem, a w szczególności z przepisami ustawy o wyrobach medycznych i innych obowiązujących przepisów - wpis/zgłoszenie oferowanych wyrobów do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania na terytorium Polski zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) - nie dotyczy wyrobów opisanych w poz. 45 - 50 Formularza Cenowego oraz aktualne certyfikaty, deklaracje zgodności. 5. certyfikaty potwierdzające parametry wymagane przez Zamawiającego dla tkanin, 6. ilustrowane foldery/katalogi producenta potwierdzające posiadanie przez oferowane wyroby parametrów wymaganych przez Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkalisz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odzieży z włókniny, maseczek, podkładów chłonnych, kołdry powietrznej, ubrań chirurgicznych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
Dodano: 2016-05-17 - Sukcesywna dostawa bielizny szpitalnej wielorazowego użytku
Dodano: 2016-01-28 - Dostawa odzieży medycznej jednorazowego użytku, zestawów operacyjnych HIV oraz prześcieradeł
Dodano: 2016-01-28 - na dostawę bielizny szpitalnej białej, zielonej, bielizny niemowlęcej oraz koszul operacyjnych.
Dodano: 2015-07-02 - Dostawa bielizny pościelowej
Dodano: 2015-04-07 - Dostawa bielizny operacyjnej 3 ZP 2015
Dodano: 2015-02-16 - Dostawa odzieży z włókniny, maseczek, ocieplaczy, podkładów chłonnych i kołdry powietrznej dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu
Dodano: 2015-01-29 - Dostawa odzieży medycznej jednorazowego użytku, zestawów operacyjnych HIV oraz prześcieradeł włókninowych białych.
Dodano: 2014-11-28 - Dostawa bielizny operacyjnej 28 ZP 2014
Dodano: 2014-11-26 - DOSTAWY JEDNORAZOWYCH OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH, ODZIEZY OCHRONNEJ ORAZ ODZIEŻY OPERACYJNEJ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Dodano: 2014-08-08