Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 85-826 Bydgoszcz, ul. Szpitalna 19
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3709124 , fax. 052 3709125
- Data zamieszczenia: 2009-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 19 19
85-826 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3709124, fax. 052 3709125
REGON: 09235474600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bydgoszcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa bielizny i obłożeń jednorazowego użytku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa bielizny i obłożeń jednorazowego użytku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395180006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich trzech lat od daty wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy w tym okresie ) min. 1 dostawą bielizny i/lub obłożeń jednorazowego użytku na kwotę min. : w grupie 1 : 800 zł brutto w grupie 2 : 7500 zł brutto w grupie 3 : 10.000 zł brutto w grupie 4 : 27500 zł brutto w grupie 5 : 19 000 zł brutto w grupie 6 : 3500 zł brutto w grupie 7 : 1250 zł brutto w grupie 8 : 6500 zł brutto w grupie 9 : 48000 zł brutto w grupie 10: 100 000 zł brutto w grupie 11 : 8000 zł brutto w grupie 12 : 70 000 zł brutto Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną grupę ( np. składając ofertę na grupę Nr 1 i 2 zobowiązany jest wówczas wykazać się min. jedną dostawą bielizny i/lub obłożeń jednorazowego użytku na kwotę nie niższą niż 8300 zł brutto, składając ofertę na wszystkie grupy wartość brutto min. jednej dostawy nie może być niższa niż 302 050 zł ). - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania w/w warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów . Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia / nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu lub niewłaściwy dokument , spełnia warunek - za przedstawienie ważnego i zgodnego z SIWZ dokumentu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Adnotacja na zaświadczeniu z ewidencji działalności gospodarczej, dokonana przez właściwy organ, z której jednoznacznie będzie wynikać, że dane zawarte w zaświadczeniu są aktualne, spełnia wymóg zaświadczenia aktualnego.( W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie ). - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Zał. Nr 3. do SIWZ. ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie lub składają jeden dokument podpisany przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). -Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw, odpowiadających rodzajem i wartością dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia wg niniejszej SIWZ ( w tym wykazanie się min. 1 dostawą w rodzaju i na kwotę minimalną brutto, określoną wyżej ) , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie ( np. referencje, pozytywne opinie) , zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ . (W przypadku składania oferty wspólnej , przedmiotowy warunek musi spełnić co najmniej jeden z wykonawców).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.bydgoszcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy obłożeń szpitalnych oraz bielizny jednorazowego użytku dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr E. Warmińskiego w Bydgoszczy
Dodano: 2016-06-16 - Sukcesywna dostawa bielizny szpitalnej
Dodano: 2016-04-19 - Dostawa pieluchomajtek dla wcześniaków, noworodków i dzieci ;włókninowych fartuchów medycznych jednorazowego użytku
Dodano: 2015-05-25 - Sukcesywne dostawy obłożeń szpitalnych oraz bielizny jednorazowego użytku
Dodano: 2015-03-13 - Dostawa pieluch tetrowych; piżam, szlafroków, koszul nocnych, ręczników frotte, ściereczek do naczyń.
Dodano: 2015-03-06 - dostawy sukcesywne serwet, prześcieradeł, pokrowców i fartuchów barierowych wielorazowego użytku na okres 12 miesięcy
Dodano: 2014-02-13 - Sukcesywne dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku
Dodano: 2013-12-12 - Dostawa drobnego sprzętu jednorazowego użytku, bielizny szpitalnej, opatrunków przylepnych, plastrów i innych
Dodano: 2013-07-16 - sukcesywne dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku.
Dodano: 2012-03-28 - sukcesywne dostawy bielizny i obłożeń jednorazowego użytku
Dodano: 2012-02-24