Przetargi.pl
Dostawa bezzałogowych statków powietrznych i robotów dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 629 0 505 , fax. 55 629 0 510
  • Data zamieszczenia: 2020-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
    ul. Wojska Polskiego 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 629 0 505, fax. 55 629 0 510
    REGON: 17071162800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa bezzałogowych statków powietrznych i robotów dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa bezzałogowych statków powietrznych i robotów dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu w tym w zakresie: 1) I część zamówienia - Dostawa bezzałogowych statków powietrznych dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu. 2) II część zamówienia – Dostawa robota dydaktycznego dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu. 3) III część zamówienia – Dostawa robota edukacyjnego z manipulatorem dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu. 2. Zamówienie realizowane jest w ramach umowy dotyczącej finansowania i rozliczania zadania pn. Dydaktyczna inicjatywa doskonałości” numer MNiSW/2020/248/DIR/DID z dnia 30.04.2020 r. zwanego dalej Zadaniem. 1) Szczegółowo zakres zamówienia, w tym rodzaj statków bezzałogowych, robotów, ilości, funkcjonalności określone zostały w OPZ. Bezzałogowy statek powietrzny i roboty stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w OPZ. 2) Bezzałogowe statki powietrzne i roboty dostarczone w ramach realizacji zamówienia będą: a) nowe nieużywane wcześniej, tj. przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy, b) posiadały świadczenia gwarancyjne oparte na gwarancji świadczonej przez producenta bezzałogowych statków powietrznych i robotów, c) zakupione w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co zgodnie z punktem a) oznacza, że będą posiadać stosowny pakiet usług gwarancyjnych świadczonych przez producenta bezzałogowych statków powietrznych i robotów. 3) Zamawiający wymaga, aby oferowane przedmioty zamówienia posiadały certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczenia do użytkowania itp. lub inną dokumentację potwierdzającą, że spełnia wymagane prawem przepisy i normy. Ww. dokumenty należy dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 4) Oferowane przedmioty zamówienia muszą pochodzić z legalnych źródeł. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wszystkie składniki niezbędne do potwierdzenia legalności oferowanego przedmiotu zamówienia (certyfikat autentyczności, kod aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacji, itp.), jeśli jest to niezbędne dla nabycia przez Zamawiającego praw do tego przedmiotu zamówienia lub jego uruchomienia. 5) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na własny koszt i na własne ryzyko. 6) Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać normom/certyfikatom określonym w OPZ lub normom/certyfikatom równoważnym. Za równoważne Zamawiający uzna normy utworzone przez niezależny ośrodek normalizacyjny o zasięgu europejskim obdarzony zaufaniem publicznym, które u podstaw oparte są na przejrzystości, dobrowolności, bezstronności, efektywności, wiarygodności, spójności i uzgadnianiu na poziomie krajowym i europejskim. 7) Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy PZP, jeżeli OPZ zawiera przywołania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia urządzeń należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Wszystkie nazwy firmowe urządzeń użyte w OPZ powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe. 8) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, obejmujących urządzenia o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż wymienione w OPZ, których zastosowanie prowadzić będzie do zakładanego efektu. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy PZP Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry równoważności zostały określone w ust. III OPZ. 9) W przypadku zaoferowania urządzeń równoważnych Wykonawca załączy odpowiednie dokumenty potwierdzające, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 10) Warunki gwarancji i serwisu a) Zamawiający wymaga udzielenia pisemnej gwarancji na oferowane urządzenia zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszym OPZ. b) Wykonawca zapewni dostęp do pomocy technicznej umożliwiający zgłaszanie wad lub usterek za pomocą drogi elektronicznej lub telefonicznie. c) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż okres gwarancji udzielony przez producenta urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34711200-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w zakresie II części zamówienia. 2. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej co podmioty ubiegające się o udzielenie zamówienia albo o braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów (ZAŁĄCZNIK Nr 5 do SIWZ). a) Wraz ze złożeniem w|w oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP. b) W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający uzna, że oświadczenie dołączone do oferty w terminie składania ofert w przedmiotowym zakresie jest wystarczające. 1) wypełniony Formularz oferty zawierający w szczególności łączną cenę oferty brutto, oświadczenia w zakresie kryterium oceny ofert, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i projektu umowy bez zastrzeżeń, a także informację o ewentualnych podwykonawcach, w tym część zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy oraz nazwę podwykonawcy; 2) oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI ust. 1. 3) pozostałe dokumenty, niewymienione w rozdziale VI ust. 1, w tym: np. a) pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa, jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Wykonawcę lub Wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa- w formie oryginału, oryginału podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy b) pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- w formie oryginału, oryginału podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby uprawnione do reprezentacji każdego Wykonawcy z wspólnie ubiegających się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach