Przetargi.pl
Dostawa bezzałogowych statków powietrznych do badań inspekcyjnych

Urząd Dozoru Technicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 722 100 , fax. 225 722 388
  • Data zamieszczenia: 2018-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Dozoru Technicznego
    ul. Szczęśliwicka 34
    02-353 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 722 100, fax. 225 722 388
    REGON: 1719630000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa bezzałogowych statków powietrznych do badań inspekcyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa bezzałogowych statków powietrznych do badań inspekcyjnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w podziale na n/w 3 części: Część 1 Bezzałogowiec odporny na kolizje dedykowany do badań w przestrzeniach zamkniętych - 1 szt. Część 2 Dron inspekcyjny dedykowany do przestrzeni otwartych - 2 szt. Część 3 Dron inspekcyjny dedykowany do celów szkoleniowo-treningowych - 2 szt. Każdą część zamówienia należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia, a wszelkie zapisy SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako dotyczące odpowiednio oferty częściowej. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34711200-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz oferty (wypełniony i podpisany) - wzór Załącznik nr 1 do SIWZ; b) Formularz cenowy (wypełniony i podpisany) - wzór Załącznik nr 2 do SIWZ - odpowiednio do części zamówienia; c) Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy) – wzór Załącznik nr 5 do SIWZ d) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (wypełniony i podpisany odpowiednio do części - załącznik nr 9, 10, 11 do SIWZ - dokument ten nie będzie podlegał uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy PZP – stanowi treść oferty. e) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. f) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach