Przetargi.pl
Dostawa bezzałogowego statku powietrznego z aparaturą pomiarową

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, Bankowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 359 13 34, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    Bankowa 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 359 13 34, , fax. -
    REGON: 000001347
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa bezzałogowego statku powietrznego z aparaturą pomiarową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa bezzałogowego statku powietrznego z aparaturą pomiarową, w tym: ręcznego odbiornika GNSS RTK (2szt.), ręcznego odbiornika GNSS o dokładności pomiaru do 30cm HRMS (1szt.), oprogramowania pomiarowego dla systemów Android i Windows (3 licencje komercyjne), specjalistycznego oprogramowania fotogrametrycznego, zwanego dalej „sprzętem” lub „przedmiotem zamówienia”. 2) Zakres zamówienia obejmuje: a) dostarczenie sprzętu wraz z jego konfiguracją, b) przeprowadzenie przy dostawie instruktażu z obsługi sprzętu i oprogramowania, c) szkolenie ze specjalistycznego oprogramowania do opracowania i obróbki danych fotogrametrycznych i multispektralnych, trwające min. trzy dni (min. 8h na dzień) dla dwóch osób, zakończone wystawieniem certyfikatu. Szkolenie odbędzie się w miejscu zaproponowanym przez Wykonawcę (w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego, tj. Bankowa 12 Katowice). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić lokal do celów szkolenia. Koszty związane z podróżą i zakwaterowaniem pracowników Zamawiającego ponosi Zamawiający. Szkolenie musi zostać zrealizowane do 45 dni od daty zawarcia umowy. d) bezpłatne wsparcie techniczne w zakresie dostarczonego sprzętu i oprogramowania przez okres trwania gwarancji na poszczególne produkty. e) szkolenie przygotowujące do egzaminu na świadectwo kwalifikacji UAVO VLOS DO 25kg, trwające min. 5 dni, obejmujące zajęcia teoretyczne i praktyczne), f) egzamin na świadectwo kwalifikacji UAVO VLOS DO 25kg. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5) Termin realizacji zamówienia: a) Dostawa sprzętu i oprogramowania - do 30 dni od daty zawarcia umowy. Termin realizacji dostawy stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny termin realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI SIWZ. b) Szkolenie ze specjalistycznego oprogramowania do opracowania i obróbki danych fotogrametrycznych i multispektralnych oraz szkolenie przygotowujące do egzaminu na świadectwo kwalifikacji UAVO VLOS DO 25kg i egzamin– do 45 dni od daty zawarcia umowy. 6) Adres dostawy: Instytut Biologii, Biotechnologii i Ochrony Środowiska, ul. Jagiellońska 28, Katowice, pokój A-127 7) Wymagany minimalny termin gwarancji: 24 miesiące na sprzęt, tj. bezzałogowy statek powietrzny, ręczny odbiornik GNSS RTK, ręczny odbiornik GNSS oraz 12 miesięcy na akumulatory i aparaturę pomiarową. Okres gwarancji na sprzęt tj. bezzałogowy statek powietrzny, ręczny odbiornik GNSS RTK, ręczny odbiornik GNSS stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert – w przypadku zaoferowania krótszego niż maksymalny dopuszczalny termin realizacji zamówienia, oferta Wykonawcy otrzyma dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w rozdz. XI SIWZ. 8) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 9) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 10) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm tych podwykonawców (zgodnie z treścią ust. 5 formularza oferty – załącznika nr 1A do SIWZ). W przypadku, kiedy Wykonawca nie wskaże w ofercie części, którą zamierza powierzyć podwykonawcom, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zrealizuje zamówienie samodzielnie. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34711200-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 4000,00 zł ( słownie: cztery tysiące złotych 00/100); 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego: ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice, nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub 2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy oszczędnościowo – kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub 3) w gwarancjach bankowych lub 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych lub 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz.310). 3. Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego –Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert (t.j. przed upływem godziny i dnia wyznaczonego, jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien wykazać, że posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów szkolących prowadzonego przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego, w szczególności w zakresie szkoleń UAVO VLOS. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku w oparciu o:  oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. IV ust. 1 pkt 1 lit. b) SIWZ oraz  aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów szkolących zgodnie z Rozporządzeniem MTBiGM z dnia 13 sierpnia 2013 r. w sprawie działalności szkoleniowej personelu lotniczego podlegającej wpisowi do rejestru podmiotów szkolących (Dz. U. z 2013 r., poz. 1068) na podstawie art.95 a ust.4 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. – Prawo Lotnicze, o którym mowa w rozdz. IV ust. 4 pkt 1 SIWZ (dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 1D do SIWZ. W przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca powinien przedłożyć stosowne zobowiązanie tegoż podmiotu lub inny dowód na udostępnienie potencjału wraz z ofertą w formie oryginału. Oryginał. 2. Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach