Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko - Biała, ul. Wyzwolenia
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 816 43 70 , fax. 33 816 44 01
- Data zamieszczenia: 2019-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej
ul. Wyzwolenia 18
43-300 Bielsko - Biała, woj. śląskie
tel. 33 816 43 70, fax. 33 816 44 01
REGON: 24286529600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.onkologia.bielsko.4bip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa bezpiecznego, zamkniętego, próżniowego systemu pobierania krwi oraz probówek do mikrometod, strzykawek gazometrycznych i nakłuwaczy dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii – Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ramach wyodrębnionych pakietów bezpiecznego, zamkniętego, próżniowego systemu pobierania krwi oraz probówek do mikrometod, strzykawek gazometrycznych i nakłuwaczy dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii – Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej, w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 4 do siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192500-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy – zał. nr 1 do siwz; 2. Wypełniony formularz asortymentowo – cenowy dla wybranego pakietu – zał. nr 4 do siwz; 3. Wypełniony formularz Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w rozdziale VI pkt. 4 ppkt 4.2. a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania; 5. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dotyczy Wykonawców, którzy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w rozdziale V pkt. 1 ppkt 1.3. a) polegają na zdolnościach innych podmiotów; 6. Oświadczenie potwierdzające, że wszystkie oferowane wyroby będące wyrobami medycznymi muszą spełniać Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklarację zgodności CE; 7. Oświadczenie potwierdzające, że wszystkie oferowane wyroby będące wyrobami medycznymi do diagnostyki in vitro muszą spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011r. (DZ. U. z 2011 r. nr 16 poz 75 z późn zm.) w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro oraz muszą być oznakowane znakiem CE i posiadać ważną deklarację zgodności CE. 8. Dokumentację (oficjalne dokumenty firmowe, dane techniczne, certyfikaty ) potwierdzającą wymagania stawiane przez Zamawiającego w załączniku nr 4 i 5 do siwz - w przypadku kiedy oferowany przedmiot zamówienia będzie budził wątpliwości co do wymagań stawianych przez Zamawiającego w siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
Dodano: 2022-10-27 - Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi z dzierżawą analizatora do OB
Dodano: 2020-10-12 - Dostawa probówek do pomiaru krzepliwości krwi
Dodano: 2020-03-16 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
Dodano: 2019-08-13 - DOSTAWA PROBÓWEK DO POBIERANIA KRWI
Dodano: 2019-02-01 - DOSTAWA ZUŻYWALNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
Dodano: 2018-03-07 - DOSTAWA ZAMKNIĘTYCH SYSTEMÓW DO POBIERANIA KRWI
Dodano: 2017-11-28 - DOSTAWA ZAMKNIĘTYCH SYSTEMÓW DO POBIERANIA KRWI
Dodano: 2017-11-03 - Dostawa probówek do oznaczania OB. na aparacie metodą logarytmiczną wraz z dzierżawą aparatu
Dodano: 2017-11-03 - „Dostawa pojemników z PP"
Dodano: 2017-05-12