Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Łapach ogłasza przetarg
- Adres: 18-100 Łapy, ul. Płonkowska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7152851 , fax. 085 7152851
- Data zamieszczenia: 2009-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Łapach
ul. Płonkowska
18-100 Łapy, woj. podlaskie
tel. 085 7152851, fax. 085 7152851
REGON: 05001302100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa betonowego separatora lamelowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest dostawa betonowego separatora lamelowego. Zamówienie w zakresie dostaw. Wymagania techniczne: - przepływ nominalny 60 dm3/s, - przepływ maksymalny 600 dm3/s, - korpus wykonany z betonu wibroprasowanego C35/45, - średnica wewnętrzna min. 2000 mm, - wlot i wylot wykonane jako przejścia szczelne na rurę PVC 500, - wylot z separatora 20 mm niżej niż wlot, - równoległe ustawienie wlotu i wylotu, - korpus przykryty pokrywą żelbetową z włazem stalowym o nośności min. 25 ton, o wielkości umożliwiającej wyjęcie i umieszczenie wewnątrz separatora sekcji lamelowych bez konieczności demontażu pokrywy, - sekcja lamelowa z tworzywa chemicznego, wyposażona w linki umożliwiające wyciągnięcie sekcji z separatora bez konieczności schodzenia do jego wnętrza. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać obowiązującym normom, parametrom technicznym, jakościowym, posiadać niezbędne homologacje i aprobaty techniczne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441310007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu wezmą udział Wykonawcy, którzy złożą ofertę zgodną z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz z niniejszą SIWZ, a w szczególności: 1. Złożą wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i wypełnią przewidziane w swiz formularze; 2. Zaakceptują warunki umowy; 3. Nie zostaną wykluczeni z postępowania o udzieleniu zamówienia; 4. Oferta ich nie zostanie odrzucona. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wskazanych w pkt. V siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do przetargu powinien dołączyć do oferty następujące aktualne dokumenty: 1.Oświadczenie Wykonawcy o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie z art. 24 i 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych załącznik nr 2. 2.Aktualny (tj. wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3.Pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeżeli umocowanie do działania w imieniu Wykonawcy nie wynika z załączonego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lapy.podlasie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną