Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-969 Kraków, Al. Jana Pawła II 39
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6428700 , fax. 012 6428700
- Data zamieszczenia: 2009-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie
Al. Jana Pawła II 39 39
30-969 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6428700, fax. 012 6428700
REGON: 00012668100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa benzyny lotniczej na potrzeby imprezy NATO Live w ramach projektu Między Wschodem a Zachodem... - wystawa statków powietrznych Sojuszu Północnoatlantyckiego - NATO 1949 - 2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw lotniczych na potrzeby odbywającej się w Krakowie w dniach 27-28 czerwca 2009r imprezy NATO Live. Zamówienie jest realizowane w związku z projektem pn: Między Wschodem a Zachodem - wystawa statków powietrznych Sojuszu Północnoatlantyckiego - NATO 1949-2009, współfinansowanym w ramach Działania 3.3. Schemat B Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego. 2. Zamawiający wymaga dostarczenia paliwa lotniczego - 4.000 litrów benzyny lotniczej AVGAS 100LL do siedziby Zamawiającego. Dostawa musi być dokonana cysterną wyposażoną w pompę, umożliwiającą przeładunek paliwa do cysterny Zamawiającego. 3. Paliwa lotnicze stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia muszą spełniać wszystkie wymogi jakościowe dotyczące paliw lotniczych, w szczególności wynikające z Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 października 2005 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 216, poz. 1825 ze zm.) 4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091322005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium w niniejszym postępowaniu
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy PZP. A.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty. A.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, na zasadach określonych w art. 23 i 141 ustawy PZP, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (wraz z ofertą należy złożyć dokument, z którego wynika pełnomocnictwo). W takim przypadku żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy PZP, natomiast warunki określone w punkcie A.1 muszą spełniać łącznie. A.3.1 Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. A.3.2 Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie obowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. A.3.3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B.1. Dla potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. A.1. wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: B.1.1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. B.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie: B.2.1 Oświadczenie określone w punkcie B.1.1. musi być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców. B.2.2 Dokumenty określone w pkt B.1.2. lub odpowiadające im dokumenty określone w pkt B.3 powinny być złożone przez każdego Wykonawcę. B.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, stosuje się do § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605 ze zm.). B.4. Dokumenty mogą być składane w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. B.5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumlotnictwa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną