Przetargi.pl
Dostawa benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego dla pojazdów służbowych i sprzętu Zamawiającego

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8720266 , fax. 015 8720191
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29 29
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 015 8720266, fax. 015 8720191
    REGON: 83041369100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/zdpjanow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego dla pojazdów służbowych i sprzętu Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego dla pojazdów służbowych i sprzętu Zamawiającego. 2. Na przedmiot zamówienia składają się sukcesywne w miarę potrzeb, bezgotówkowe zakupy paliwa na stacji Wykonawcy zlokalizowanej w miejscowości Janów Lubelski, w godzinach od 5:00 do 22:00 we wszystkie dni robocze 2010 roku, a w okresie zimowym tj od 01.01.2010 roku do 15.04.2010 roku i od 01.11.2010 roku do 31.12.2010 roku całodobowo we wszystkie dni tygodnia, również w niedziele i święta. Zamówienie obejmuje zakup: - Benzyny bezołowiowej PB 95 w ilości 4 500 litrów, - Oleju napędowego w ilości 45 786 litrów. Podana ilość paliwa oszacowana została na podstawie dotychczasowego zapotrzebowania. Zamawiający informuje, iż podane ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie. 3. Paliwo musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 roku Nr 221, poz. 1441) oraz być zgodne z normami: PN-EN 228:2009 Paliwa do pojazdów samochodowych - Benzyna bezołowiowa - Wymagania i metody badań, PN-EN 590;2009 Paliwa do pojazdów samochodowych - Oleje napędowe - Wymagania i metody badań. 4. Zakupy dokonywane będą przez upoważnione przez Zamawiającego osoby. W dniu podpisania umowy Zamawiający, przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów i sprzętu służbowego, z podaniem marki oraz numeru rejestracyjnego, a także wykaz osób uprawnionych do tankowania pojazdów i sprzętu służbowego. 5. Rozliczenia będą dokonywane dwa razy w miesiącu, przy czym ustala się następujące okresy rozliczeniowe: od 1-go do 15-go dnia każdego miesiąca i od 16-go do ostatniego dnia miesiąca, na podstawie wystawionych faktur za faktycznie zakupione ilości paliwa, w oparciu o dokumenty wystawione przez Wykonawcę i wpisy w karcie drogowej (środki transportowe) lub raporcie dziennym (sprzęt). Dokumenty wystawione przez Wykonawcę powinny zawierać, co najmniej: datę tankowania, miejsce tankowania, nazwę i ilość tankowanego paliwa, cenę jednostkową netto 1 litra paliwa, markę i numer rejestracyjny pojazdu lub nazwę sprzętu, imię i nazwisko pobierającego oraz podpisy osoby wydającej i pobierającej. Dokument Wykonawca dołączy do faktury. W karcie drogowej lub raporcie dziennym zostanie wpisana data tankowania, ilość i asortyment pobranego paliwa oraz podpis osoby wydającej. Zamawiający dopuszcza rozliczenie również na podstawie kart flotowych lub równoważnych pod warunkiem, że Wykonawca będzie prowadził ewidencję pobranego paliwa przez każdy pojazd i sprzęt zawierającą wszystkie niezbędne informacje zawarte w pkt 5. oraz prowadził będzie pełny monitoring transakcji. Karty będą wydawane Zamawiającemu bezpłatnie, a w razie ich utraty Wykonawca wyda karty dodatkowe lub zamienne oraz niezwłocznie po zgłoszeniu zapewni blokadę karty zagubionej w sieci punktów sprzedaży
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują poprzez stosowne oświadczenia i dokumenty, że spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność odpowiadającą charakterowi niniejszego zamówienia oraz posiadają koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj posiadają (dysponują) na terenie miasta Janów Lubelski, co najmniej jedną stację benzynową, na której możliwe będzie dokonywanie bezgotówkowych transakcji 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt 1., Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią Formularza nr 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi. 4) Wykaz stacji benzynowych na terenie miasta Janów Lubelski, na których będzie możliwe dokonywanie bezgotówkowych transakcji z podaniem adresów, na formularzu zgodnym z treścią Formularza nr 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz.605 z dnia 24 maja 2006r.). 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Oświadczenie wymienione w pkt. 1 ppkt. 1) winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę; 2) Dokumenty wymienione w pkt. 1 ppkt. 2) powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; 3) Dokumenty wymienione w pkt ppkt. 3) winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku, do których z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia lub umowy regulującej zasady współpracy wynika, że winni potwierdzić spełnienie warunku. 4) Dokument wymieniony w pkt 1 ppkt. 4) winien być złożony w imieniu wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. 4. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdpjanow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach