Przetargi.pl
Dostawa benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego dla pojazdów i samochodów eksploatowanych przez jednostkę Zamawiającego

Urząd Gminy Brzyska ogłasza przetarg

  • Adres: 38-212 Brzyska, Brzyska 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4460120 , fax. 013 4460105
  • Data zamieszczenia: 2010-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Brzyska
    Brzyska 1 1
    38-212 Brzyska, woj. podkarpackie
    tel. 013 4460120, fax. 013 4460105
    REGON: 00100753000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego dla pojazdów i samochodów eksploatowanych przez jednostkę Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego dla pojazdów i samochodów eksploatowanych przez jednostkę Zamawiającego Wspólny Słownik Zamówień CPV 09134100-8 - olej napędowy 09132100-4 - benzyna bezołowiowa Na przedmiot zamówienia składa się sukcesywne i bezgotówkowe zakupy paliwa bezpośrednio do zbiorników pojazdów i samochodów eksploatowanych w jednostce zamawiającego Zamówienie obejmuje zakup paliwa silnikowego (zużycie roczne): benzyna bezołowiowa 95 w ilości 1200 litrów olej napędowy w ilości 14500 litrów Zakup w/w paliw będzie możliwy na podstawie przekazanego stacji paliw wykazu osób oraz numerów rejestracyjnych pojazdów oraz samochodów upoważnionych do tankowania. Rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie dwa razy w miesiącu na podstawie wystawionych faktur VAT na poszczególne pojazdy i samochody, przy czym ustala się następujące okresy rozliczeniowe od 1do 15 dnia każdego miesiąca oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić pełny monitoring transakcji z uwzględnieniem: daty tankowań ilości tankowanego paliwa ceny 1 litra paliwa wartości zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu numeru rejestracyjnego pojazdu i samochodu W chwili obecnej zamawiający posiada: 3 samochody napędzanych benzyną bezołowiową 95 4 samochody napędzane olejem napędowym 5 pojazdów napędzanych olejem napędowym Formularz zawierający Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia, odebrać można osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój nr 16 UG Brzyska), lub ze strony www.bazagmin.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do występowania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność odpowiadającą charakterowi niniejszego zamówienia oraz posiadają koncesję na wykonanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, b) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczeniem,oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia posiadają stację paliwową oddalone od Urzędu Gminy maksymalnie 20 km na których możliwe będzie dokonywanie bezgotówkowych transakcji. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający oceni spełnienia wszystkich warunków określonych w SIWZ na podstawie dokumentów dołączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków o których mowa w pkt. 6 zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia Wykonawca który nie spełnia wszystkich warunków zostanie wykluczony z niniejszego postępowania a jego oferta zostanie odrzucona z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania ( załącznik nr 2 do SIWZ ) c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzenie aktualności przez organ wydający wypis), d)koncesje na wykonanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi e) przedłożenie wymaganych norm jakościowych benzyny Pb 95 oraz oleju napędowego Dokument określony w pkt. a) wykonawca ma obowiązek złożyć w oryginale, natomiast w pozostałych punktach - w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii. Zgonie z art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne było by unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Zamawiający wzywa także w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 7 b) i d) SIWZ wykonawcy składają wspólnie. Dokumenty o których mowa w pkt. 7 c) i d) SIWZ składa każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bazagmin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach