Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 66-100 Sulechów, ul. Poznańska 18
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3852407 w. 49 , fax. 068 3852370
- Data zamieszczenia: 2010-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o.
ul. Poznańska 18 18
66-100 Sulechów, woj. lubuskie
tel. 068 3852407 w. 49, fax. 068 3852370
REGON: 97792265100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.supekom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa benzyny bezołowiowej i oleju napędowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu Sulechowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego >>SuPeKom<< Sp. z o.o w Sulechowie. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania: Zad. 1 Dostawa benzyny bezołowiowej obejmuje: - Benzyna bezołowiowa Pb 95 - ilość szacunkowa 4 200 litrów - Benzyna bezołowiowa Pb 98 - ilość szacunkowa 1 550 litrów Zad. 2 Dostawa oleju napędowego obejmuje: - Olej napędowy- ilość szacunkowa 54 500 litrów 2. Dostawa paliw następować będzie przez zatankowanie pojazdów i sprzętu Zamawiającego na podstawie kart drogowych lub kart pracy sprzętu, w których Wykonawca każdorazowo dokona adnotacji o wielkości sprzedaży. W przypadku tankowania pojazdów i sprzętu oraz poboru paliwa do beczki lub kanistra dostawa paliw musi następować na podstawie wcześniej dostarczonego, sukcesywnie aktualizowanego, wykazu pracowników podpisanego przez Zamawiającego. W sytuacjach wyjątkowych Zamawiający zastrzega sobie możliwość telefonicznego powiadomienia Wykonawcy o upoważnieniu pracownika do pobrania paliwa. Jednocześnie Zamawiający zobowiązany jest do dostarczenia Wykonawcy nowego wykazu pracowników upoważnionych do tankowania benzyny bezołowiowej i oleju napędowego. Dopuszczalne jest również tankowanie pojazdów i sprzętu Zamawiającego przy użyciu elektronicznych kart paliwowych wystawianych na numer rejestracyjny samochodu lub imię i nazwisko kierowcy lub nazwę Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że każdorazowo wraz z fakturą Wykonawca ma obowiązek dostarczać dowody wydania paliwa w formie wydruku z systemu obsługującego karty paliwowe na stacjach paliw. Uwaga: Zamawiający zastrzega, że stacje paliw na których odbywać się będzie tankowanie pojazdów i sprzętu Zamawiającego nie mogą znajdować się w odległości większej niż 5km od siedziby Zamawiającego (ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów). 3. Wyszczególnione w pkt. 3.1 SIWZ paliwa płynne muszą odpowiadać standardom określonym w obowiązujących normach (Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych Dz. U. 2008, nr 221, poz. 1441). 4. Olej napędowy musi być zgodny z normą ON /PN-EN 590, tj. być przeznaczony do stosowania w silnikach typu samochodowego o zapłonie samoczynnym (Diesla). 5. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że zła jakość paliw płynnych była przyczyną awarii lub zniszczenia części, urządzeń - Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia strat, jakie z tego tytułu poniesie Zamawiający. 6. Zamawiający zastrzega możliwość żądania od Wykonawcy dostarczenia charakterystyk dostarczanych Zamawiającemu paliw płynnych. 7. Wykonawca będzie prowadził ewidencję wydanych paliw płynnych na drukach dostarczonych przez Zamawiającego i potwierdzoną pisemnie przez pobierającego. Dopuszczalne jest również prowadzenie ewidencji przy użyciu elektronicznego systemu z wykorzystaniem elektronicznych kart paliwowych, pod warunkiem, że wydruki przygotowane w oparciu o system elektroniczny będą zawierały m.in.: - datę tankowania, - imię i nazwisko kierowcy, - markę pojazdu lub numer rejestracyjny, - ilość pobranego paliwa lub oleju napędowego, i zgodnie z pkt. 3.13 SIWZ będą dostarczane co tydzień wraz z fakturą wystawioną po realizacji zamówienia. 8. Wielkość i termin tankowania pojazdów i sprzętu Zamawiającego wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego. 9. Zapotrzebowanie na zamówione paliwa płynne może ulec zmianie w zależności od potrzeb w czasie trwania umowy, jednakże ostateczna kwota wynagrodzenia nie może przekroczyć ogólnej wartości przedmiotu umowy. 10. W przypadku ograniczenia przez Zamawiającego ilości zakupionej benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego w stosunku do zamówionego, nie będzie to uznane przez Wykonawcę za odstąpienie od umowy i tym samym Wykonawca nie będzie miał prawa do dochodzenia od Zamawiającego odszkodowania z tytułu zakupu mniejszej ilości paliw płynnych. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości realizacji zamówienia w inny sposób (np. na innej stacji paliw), w sytuacji, gdy nie będzie mógł świadczyć dostaw, z zastrzeżeniem, że w takiej sytuacji koszt realizacji zamówienia nie ulegnie zwiększeniu, a zastępcza stacja paliw nie będzie znajdować się w odległości większej niż 5km od siedziby Zamawiającego. 12. Rozliczenie za przedmiot dostawy odbywać się będzie na podstawie cen hurtowych paliw płynnych, publikowanych na stronie internetowej producenta, z dnia zakupu powiększonych o stałą marżę Wykonawcy, zaoferowaną w ofercie przetargowej. 13. Wykonawca zobowiązany jest do cotygodniowego wystawiania faktur po realizacji zamówienia, z wyszczególnieniem ilości sprzedanego paliwa lub oleju napędowego, daty sprzedaży oraz ceny producenta powiększonej o stałą marżę Wykonawcy. Dodatkowo do każdej wystawionej faktury Wykonawca dołączy wydruk z cenami ze strony internetowej producenta potwierdzający zmianę cen. 14. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu ofertowym nazwy Koncernu Naftowego, którego paliwa będzie dostarczał Zamawiającemu. W przypadku zmiany, w trakcie trwania umowy Koncernu Naftowego, od którego paliwa będą dostarczane Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, pisemnie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego, przy czym zmiany te nie mogą być częstsze niż raz w miesiącu. Do powiadomienia o zmianie Koncernu Naftowego Wykonawca załączy stosowne dokumenty potwierdzające powyższy fakt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 231112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://supekom.bip.sulechow.pl Sekcja Zamówienia publiczne/wg ustawy PZP/2010
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WORD-WA-25-1/2014. Bezgotówkowe tankowanie samochodów WORD Zielona Góra w okresie od 03.11.2014r. do 31.12.2015r.
Dodano: 2014-10-16 - Znak sprawy: WORD-WA-25-5/2013 Bezgotówkowe tankowanie samochodów WORD w Zielonej Górze i Tomaszowie.
Dodano: 2013-11-27 - Bezgotówkowe tankowanie paliw do samochodów WORD w Zielonej Górze w okresie od 01.01.2013 do 31.12.2013
Znak sprawy - WORD-WA-25-5/2012
Dodano: 2012-11-16 - Dostawa benzyny bezołowiowej i oleju napędowego
Dodano: 2011-11-24 - Tankowanie paliw do samochodów WORD
Dodano: 2011-11-21 - Dostawa paliw płynnych i oleju napędowego
Dodano: 2009-10-02