Przetargi.pl
Dostawa baterii, akumulatorów na potrzeby17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania).

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
  • Data zamieszczenia: 2019-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    4 Marca 3
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
    REGON: 33120312800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa baterii, akumulatorów na potrzeby17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa baterii, akumulatorów na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (2 zadania). Oznaczenie CPV przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 1) 31440000-2 – baterie 2) 31430000-9 – akumulatory elektryczne Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawierający: nazwę, opis przedmiotu zamówienia, a także przewidywane ilości zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ - Formularzu oferty. Dostarczone baterie i akumulatory powinny być fabrycznie nowe w kategorii I, wolne od wad fizycznych i prawnych w pierwszym gatunku, nie używane, nieregenerowane, zgodne z dokumentacją techniczną producenta, pochodzące z bieżącej produkcji. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: 1) Miejscem odbioru materiałów jest magazyn Zamawiającego: 1) Koszalin, ul. Wojska Polskiego 66. 2) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar do wskazanego przez Zamawiającego miejsca na własny koszt i ryzyko. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy – projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 4 SIWZ. OFERTY CZĘŚCIOWE i WARIANTOWE Zamawiający nie dopuszcza składania przez Wykonawców ofert wariantowych. 1) Zamawiający, dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – 2 (dwa) zadania. Część I (zadanie nr 1) – dostawa baterii ; Część II (zadanie nr 2) – dostawa akumulatorów. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 13144000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności, lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Kompletna oferta musi zawierać: 1) wypełniony formularz oferty- załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia,- załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy /Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (czytelny podpis lub Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną