Przetargi.pl
Dostawa baterii, akumulatorów, filtrów paliwa, oleju i wlotu powietrza

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-113 Buczek, Gucin
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2019-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
    Gucin 58 A
    98-113 Buczek, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://32blot.wp.mil.pl/pl/73.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa baterii, akumulatorów, filtrów paliwa, oleju i wlotu powietrza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa baterii, akumulatorów i filtrów paliwa, oleju i wlotu powietrza. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 7 części, opis zgodnie z pkt. 18 SIWZ. 3. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Przedmiot umowy musi spełniać wymagania i parametry określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta oraz oznakowany w sposób umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację. 6. Wszystkie dostarczone przedmioty muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane, zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno – eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych, zgodne z numerami katalogowym zawartymi w formularzu cenowym. 7. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się jednorazowo na podstawie zamówienia złożonego przez zamawiającego na koszt wykonawcy. Zamawiający wymaga by przy dostawie produktów obecny był przedstawiciel Wykonawcy. 8. W przypadku, gdy towar (w części lub w całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SIWZ (Formularz cenowy - zał. nr 5 do SIWZ, Opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 8 do SIWZ) Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt. 9. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić informację o okresie jego przydatności do użycia, jeśli nie będzie to wynikało z dostarczonych dokumentów lub opakowania. Przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 75 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta. 10. Na filtry (część 3-7) obowiązywać będzie gwarancja producenta. Czas obowiązywania gwarancji nie może być krótszy niż 75 % pełnego czasu gwarancji udzielonej przez producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesiące od daty dostawy do Zamawiającego. 11. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego. 12. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów. 13. Dla części 1 dostarczony przedmiot musi posiadać 24 – 36 miesięczną gwarancję od dnia odbioru zamówienia (wg złożonej oferty). 14. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 14.1. Produkty równoważne powinny posiadać parametry techniczne nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wypełnił dodatkowo w Formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SIWZ) kolumnę „Producent, NSN i P/N” w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. 14.2. Na potwierdzenie równoważności Wykonawca zobowiązany jest dołączyć opis/kartę charakterystyki/kartę katalogową do każdego produktu wymienionego w wykazie, zawierającej opis parametrów potwierdzających, że zaproponowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego. 14.3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, Zamawiający wymaga aby traktować taki opis jako wskazujący na artykuł przykładowy. 14.4. Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych, jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować cały przedmiot zamówienia w ramach wybranego zadania. 16. Oferty nie zawierającego pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. 17. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 18. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim – dotyczy części 1 i 2. 19. Termin dostawy od chwili złożenia zamówienia: 19.1. Dla części 1 – musi zawierać się w przedziale 10 – 35 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia, wartość należy wpisać w formularzu ofertowym , załącznik nr 1 do SIWZ; 19.2. Dla części 2, 3, 4, 5, 6, 7 – musi zawierać się w przedziale 100 – 180 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia, wartość należy wpisać w formularzu ofertowym , załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31431000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 025,00 PLN dla całości zamówienia, lub: 1.1. Część 1 - 50,00 PLN; 1.2. Część 2 - 50,00 PLN; 1.3. Część 3 - 70,00 PLN; 1.4. Część 4 130,00 PLN; 1.5. Część 5 160,00 PLN; 1.6. Część 6 - 500,00 PLN; 1.7. Część 7 - 65,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: „Wadium nr sprawy 39/PN/2019”. Nr NIP …… (podać nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 31.05.2019 r. do godz. 1100. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ; 1.3. zobowiązanie podmiotu trzeciego – załącznik nr 6 do SIWZ; 1.4. zobowiązanie podwykonawcy – załącznik nr 7 do SIWZ; 1.5. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie. 1.6. oraz załączniki i dokumenty wymienione w treści pkt. 6.2 – 6.14 SIWZ. 2. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust.1 uPzp w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania według załącznika nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach