Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy ogłasza przetarg
- Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Gen. K. Sosnkowskiego 43
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 759 32 98 , fax. 25 759 32 98
- Data zamieszczenia: 2012-03-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy
ul. Gen. K. Sosnkowskiego 43 43
05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 25 759 32 98, fax. 25 759 32 98
REGON: 14166457000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.psds.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa banerów na potrzeby wędrującej wystawy plastycznej Kim jest Ciaptak - STOP nietolerancji w związku z realizacją projektu pn.: Niepełnosprawni - pełnoprawni obywatele, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 banerów na potrzeby wędrującej wystawy plastycznej Kim jest Ciaptak - STOP nietolerancji w związku z realizacją projektu pn.: Niepełnosprawni - pełnoprawni obywatele, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 7.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301935003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psds.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną