Przetargi.pl
Dostawa bandy do hokeja na lodzie wraz z jej montażem na Lodowisku im. Witalisa Ludwiczaka zlokalizowanym przy ulicy Ojca Mariana Żelazka 1 w Poznaniu

Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 61553 Poznań, ul. Chwiałkowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 357 901 , fax. 618 334 651
  • Data zamieszczenia: 2017-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
    ul. Chwiałkowskiego 34
    61553 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 357 901, fax. 618 334 651
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa bandy do hokeja na lodzie wraz z jej montażem na Lodowisku im. Witalisa Ludwiczaka zlokalizowanym przy ulicy Ojca Mariana Żelazka 1 w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje dostarczenie bandy do hokeja na lodzie wraz z jej montażem na Lodowisku im. Witalisa Ludwiczaka zlokalizowanym przy ulicy Ojca Mariana Żelazka 1 w Poznaniu w terminie nie później niż do 7 lipca 2017 roku. Zamawiający wymaga aby wszystkie elementy bandy były fabrycznie nowe i nieużywane. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania homologacji lodowiska przez uprawnionego przedstawiciela Międzynarodowej Federacji Hokeja na Lodzie (IIHF) lub uprawnionego przedstawiciela Polskiego Związku Hokeja na Lodzie (PZHL) lub uprawnionego przedstawiciela Okręgowego Związku Hokeja na Lodzie (OZHL) w zakresie dostarczonej i zamontowanej bandy. Zamówienie obejmuje również demontaż istniejącej bandy i złożenie jej elementów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego ( nie dalej niż 500 m od miejsca w którym jest zamontowana). Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości za wykonanie zamówienia wynosił minimum 24 miesiące od daty podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy oferowanemu okresowi gwarancji jakości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1, 2, 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928300-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach