Przetargi.pl
Dostawa autorskich programów zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkół podstawowych w Gminie Lubaczów w ramach projektu „Wzrost jakości kształcenia ogólnego w szkołach podstawowych gminy Lubaczów”

Gmina Lubaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 37600 Lubaczów, ul. Jasna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 632 16 84 , fax. 017 717 36 55
  • Data zamieszczenia: 2017-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubaczów
    ul. Jasna 1
    37600 Lubaczów, woj. podkarpackie
    tel. 016 632 16 84, fax. 017 717 36 55
    REGON: 65090065400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa autorskich programów zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkół podstawowych w Gminie Lubaczów w ramach projektu „Wzrost jakości kształcenia ogólnego w szkołach podstawowych gminy Lubaczów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa autorskich programów zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkół podstawowych w Gminie Lubaczów w ramach projektu „Wzrost jakości kształcenia ogólnego w szkołach podstawowych gminy Lubaczów”. 2. Projekt obejmuje Szkołę Podstawową w Młodowie, Szkołę Podstawową w Baszni Dolnej dla których organem prowadzącym jest Gmina Lubaczów oraz Społeczną Szkołę Podstawową w Załużu, dla której organem prowadzącym jest Stowarzyszenie Inicjatyw Społeczno-Gospodarczych Gminy Lubaczów. 3. W projekcie uczestniczyć będą uczniowie klas I-VII szkoły podstawowej rozpoczynający zajęcia w roku szkolnym 2017/2018: 1) dla uczniów klas II-VI przewidziany jest program 3-semestralny (skumulowany w 2 semestrach) 2) dla uczniów klas I przewidziany jest program 2-semestralny, 3) dla uczniów klas VII przewidziany jest program 1-semestralny. 4. Programy zajęć dla uczniów będą ukierunkowane na realizację następującej tematyki: 1) podnoszenie sprawności czytania i rozumowania, techniki zapamiętywania, budowanie strategii uczenia się uczniów (ok. 50% zajęć), 2) podnoszenie kompetencji matematycznych (ok. 20% zajęć), 3) eksperymenty dotyczące przedmiotów przyrodniczych (ok. 20% zajęć), 4) odkrywanie wewnętrznych zasobów uczniów i wspieranie radzenia sobie ze stresem, emocjami, umiejętność pracy zespołowej (do 10% zajęć). 5. Programy zajęć realizowane w poszczególnych grupach wiekowych uczniów powinny być dostosowane do odpowiedniego etapu edukacyjnego i możliwości poznawczych uczniów (min. 3 programy dla szkoły podstawowej dla klas I-II, III-IV i V-VI). 6. Każdy program obejmować powinien: 1) autorskie podręczniki dla uczniów, 2) szczegółowe scenariusze zajęć i podręczniki dla nauczycieli wraz z wytycznymi dotyczącymi metodyki zajęć, umożliwiające trenerom prowadzenie zajęć bez konieczności dodatkowego przeszkolenia, 3) dostęp do platformy e-learningowej związanej z tematyką zajęć. Panel e-learningowy powinien mieć charakter interaktywny, z przeznaczeniem do gier edukacyjnych oraz indywidualnego rozwiązywania zadań przez uczniów, podlegających weryfikacji na platformie przez prowadzących zajęcia. Dostęp wymagany dla uczniów i trenerów w roku szkolnym 2017/2018. 4) zapewnienie help-desku metodycznego dla trenerów w okresie realizacji projektu (rok szkolny 2017/2018) umożliwiającego szybkie i sprawne udzielanie wyjaśnień i porad dotyczących prowadzonych zajęć, 5) opieka metodyczna - prowadzenie hospitacji zajęć (2 hospitacje 1 godzinne na 1 prowadzącego) oraz spotkania metodyczne (1 spotkanie 2 godzinne na semestr w każdej szkole). 7. Obowiązkowym elementem autorskich programów są gry fabularne, gry społeczne, dramy. Gry zostaną dostarczone przez Wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia: 1) gry edukacyjne dla klas 1-3, przy czym 1 gra edukacyjna wykorzystywana będzie średnio przez 3 grupy, 2) gry edukacyjne dla klas 4-6, przy czym 1 gra edukacyjna wykorzystywana będzie średnio przez 3 grupy,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80420000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach