Przetargi.pl
dostawa automatycznej oklejarki introligatorskiej dla potrzeb Zakładu Aktywności Zawodowej Fundacji Nadzieja - Dzieci w Zabrzu

Fundacja "Nadzieja - Dzieci" ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Hagera 6a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 375 07 70 , fax. 0-32 271 60 46
  • Data zamieszczenia: 2014-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Fundacja "Nadzieja - Dzieci"
    ul. Hagera 6a 6a
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 0-32 375 07 70, fax. 0-32 271 60 46
    REGON: 27764861100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadzieja-dzieci.manifo.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa automatycznej oklejarki introligatorskiej dla potrzeb Zakładu Aktywności Zawodowej Fundacji Nadzieja - Dzieci w Zabrzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z numeracją SIWZ: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa automatycznej oklejarki introligatorskiej na klej topliwy dla potrzeb Zakładu Aktywności Zawodowej Fundacji Nadzieja - Dzieci w Zabrzu. 3.3 Minimalne wymagania techniczne i eksploatacyjne które winien spełniać przedmiot dostawy: 1. Rok produkcji 2014. 2. Polska, autoryzowana dystrybucja. 3. Oklejarka 4-szczękowa z wymiennymi klejownikami pozwalająca okleić książki w technologii klejenia rolkowego gorącym klejem EVA oraz zamiennie w technologii klejenia rolkowego klejem PUR. 4. Możliwość bezinwazyjnego wyposażenia w przyszłości w moduł systemu klejenia dyszowego klejem PUR. 5. Całkowicie automatyczny panel sterowania z wyświetlaczem dotykowym. 6. Minimalny wymiar bloku książkowego brutto 140x120mm. 7. Maksymalny wymiar bloku książkowego co najmniej brutto 320x300mm. 8. Wymiary maszyny nie mogą przekraczać: długość 4200mm x szerokość 2500mm x wysokość 2000mm. 9. Urządzenie bezwzględnie winno posiadać rozwiązanie zapewniające delikatne i stabilne (stykowe) opadanie, tj. odkładanie sklejonych egzemplarzy na wykładak. 10. Możliwość pracy co najmniej 1300 cykli na godzinę. 11. Automatyczny system wykrywania błędów. 12. Automatyczny system korekty. 13. Automatyczna regulacja szerokości i grubości otwarcia zacisków książki. 14. Automatyczna regulacja głębokości frezu, minimum do 3 mm. 15. Automatyczne ustawienie parametrów klejenia (długość i szerokość). 16. Podwójne wałki do klejenia grzbietu. 17. Automatyczne bigowanie okładki. 3.4 Wykonawca winien dokonać wyceny urządzenia w dwóch wariantach: a. Oklejarka z systemem klejenia rolkowego klejem EVA. b. Oklejarka z systemem klejenia rolkowego klejem PUR. Zamawiający w trakcie oceny ofert dokona wyboru wariantu, który będzie uzależniony m.in. od kwoty jaka została przeznaczona na realizację zamówienia. Rozstrzygnięcie przetargu, w tym ocena i porównanie ofert będzie dotyczyć wybranego wariantu. 3.5 Urządzenie stanowiące przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowe (nieużywane), wolne od wad, kompletne, oryginalnie zapakowane, nie noszące śladów otwierania. 3.6 Cena winna zawierać dowóz, montaż, przeszkolenie personelu oraz uruchomienie w przypadku, gdy tego wymaga dokumentacja techniczna, rozruch techniczny i technologiczny w terminie uzgodnionym z odbiorcą. 3.7 Okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia minimum 12 miesięcy od daty protokolarnego odbioru; dłuższy okres gwarancji będzie punktowany w kryterium -gwarancja. 3.8 Wykonawca zapewni w okresie pogwarancyjnym dostępność części zamiennych oraz pełny serwis przedmiotu umowy, przez okres 10 lat licząc od daty zakończenia okresu gwarancji. 3.9 Wykonawca zobowiązany jest do gotowości usunięcia zgłoszonych usterek na miejscu w terminie 24 godzin od zgłoszenia. 3.10 Produkty objęte przedmiotem dostawy winne posiadać deklarację zgodności Conformité Européenne i być oznaczone znakiem CE bezpośrednio lub na jego opakowaniu, instrukcji obsługi lub świadectwie gwarancyjnym. 3.11 Każdy produkt objęty przedmiotem dostawy winien posiadać pełną dokumentację techniczno-ruchową w języku polskim, instrukcję obsługi i bezpieczeństwa pracy w języku polskim. 3.12 Produkt objęty przedmiotem dostawy musi być wykonany i dopuszczony do obrotu oraz odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami. 3.13 Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, dopisuje wyraz -lub równoważny- za wyjątkiem nazw producenta kleju, tj. EVA i PUR. 3.14 Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień, narażając użytkowników budynku i ich posesji na szkody. 3.15 Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie ewentualnie powierzonych i w toku wykonywania zamówienia pozyskanych informacji dotyczących Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429911000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z numeracją SIWZ: 11.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN). 11.2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia 15.09.2014r., do godz. 10:00. 11.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Gliwicach: 85 8457 0008 2008 0063 3035 0005. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 11.4 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 11.5 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11.6 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.7 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadzieja-dzieci.manifo.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach