Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg
- Adres: 62-504 Konin, ul. Szpitalna 45
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 2404133 , fax. 063 2404134
- Data zamieszczenia: 2009-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony
ul. Szpitalna 45 45
62-504 Konin, woj. wielkopolskie
tel. 063 2404133, fax. 063 2404134
REGON: 00031159100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa automatycznej myjni termiczno-chemicznej na 1 endoskop i kompletnego zestawu do wideogastroskopii i wideokolanoskopii (Wideogastroskop i wideokolanoskop) oraz UPS zgodnie z zestawieniem warunków techniczno-eksploatacyjnych w załączniku nr 1 do SI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa automatycznej myjni termiczno-chemicznej na 1 endoskop i kompletnego zestawu do wideogastroskopii i wideokolanoskopii (Wideogastroskop i wideokolanoskop) oraz UPS zgodnie z zestawieniem warunków techniczno-eksploatacyjnych w załączniku nr 1 do SI - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331681006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta na wszystkie pakiety musi być zabezpieczona wadium o wartości 4.712,73 zł, a w przypadku składania ofert częściowych jak niżej: Pakiet 1 - 2.663,55 zł Pakiet 2 - 2.049,18 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223., poz. 1655 z późń. zm.) o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie oceny spełnia/ nie spełnia w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) i zgodnie z §9 SIWZ nr 32/09. 2) Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - (jeżeli dotyczy). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Materiały informacyjne dotyczące sprzętu (katalogi, opisy, foldery itp.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Funkcjonalność
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu do pracowni endoskopowej w ramach rozbudowy, przebudowy i doposażenia - III etap modernizacji Szpitala Powiatowego w Krotoszynie
Dodano: 2015-10-01 - Dostawa wideogastroskopu i wideokolonoskopu
Dodano: 2015-03-19 - Dostawa urządzeń medycznych w tym wideogastroskopu, wideoduodenoskopu, defibrylatora oraz urządzeń do masażu wirowego
Dodano: 2014-12-09 - Dostawa i montaż zestawów do badań endoskopowych dla Szpitala Dziekanka w Gnieźnie
Dodano: 2014-09-22 - Dostawa videogastroskopu i videokolonoskopu
Dodano: 2014-05-08 - Dostawa wideogastroskopu
Dodano: 2013-07-11 - Dostawa sprzętu urologiczno-endoskopowego
Dodano: 2013-05-23 - Dostawa Videobronchofiberoskopu
Dodano: 2013-04-24 - Dostawa sprzętu i narzędzi endoskopowego.
Dodano: 2012-08-14 - Dostawa sprzętu i narzędzi endoskopowych.
Dodano: 2012-07-24