Przetargi.pl
Dostawa autoklawu do sterylizacji konserw

Pacific Coho Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-700 Bochnia, ul. Karosek 37
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 611 50 20 , fax. 14 611 43 01
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pacific Coho Sp. z o.o.
    ul. Karosek 37 37
    32-700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 14 611 50 20, fax. 14 611 43 01
    REGON: 35084941900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pacificcoho.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa autoklawu do sterylizacji konserw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa montaż i rozruch autoklawu do sterylizacji konserw certyfikowanego do ciśnienia roboczego 4 bar wg Dyrektywy 97/23/CE (PED). Wymagana minimalna pojemność wewnętrzna autoklawu 6m3. Wymiary urządzenia muszą umożliwiać jego zamontowanie w hali zamawiającego o wymiarach 4,5x12x24m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 422150006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 2000PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności obejmujących swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się: wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia wszczęcia postępowania min. 3 dostaw (obejmujących także montaż i rozruch) 3 urządzeń ciśnieniowych w rozumieniu Dyrektywy 97/23/CE (PED) o wartości nie mniejszej niż 250 000 PLN (brutto) każda; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia rozumianej jako posiadanie ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000 PLN; 1.4. oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowania zostanie dokonana na podstawie wymienionych niżej dokumentów w/g formuły spełnia bądź nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 3.1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z wzorem stanowiącym załącznik 2 SIWZ; 3.2. oryginał lub kserokopię poświadczoną przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.3. oryginały lub kserokopie poświadczone przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) za zgodność z oryginałem, aktualnego zaświadczenia naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.4. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw urządzeń ciśnieniowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; 3.5. oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) za zgodność z oryginałem, polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w pkt. 3.2 oraz 3.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4. lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 lit. b powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W takim przypadku, dyspozycje co do terminu wystawienia dokumentu, o których mowa w pkt. 5 stosuje się odpowiednio. 7. Oferta wraz z pozostałymi załącznikami, musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być do niej dołączone, chyba że wynika to z innych dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. 8. W przypadku, składania wraz z ofertą kopii jakiegoś dokumentu, wykonawca poświadcza za zgodność z oryginałem przez złożenie własnoręcznego podpisu z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Jeżeli do podpisania oferty upoważnione są łącznie dwie lub więcej osoby, kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wszystkie te osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pacificcoho.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach