Gmina Zagórz ogłasza przetarg
- Adres: 38-540 Zagórz, ul. 3 Maja 2
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4622062 , fax. 013 4622062
- Data zamieszczenia: 2010-02-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagórz
ul. 3 Maja 2 2
38-540 Zagórz, woj. podkarpackie
tel. 013 4622062, fax. 013 4622062
REGON: 37044077800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych w Gminie Zagórz - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2010) autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na potrzeby Gminy Zagórz, posiadającego wszelkie niezbędne i wymagane przepisami homologacje i dopuszczenia do ruchu. Autobus winien posiadać co najmniej 21 miejsc siedzących, w tym 2 (dwóch) miejsc przystosowanych do transportu osób na wózkach inwalidzkich i kierowca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 340000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagorz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa ambulansu typu C z zabudową razem z noszami dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie 12 tygodni licząc od daty podpisania umowy
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego rodzaju pojazdów dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Jarosławiu na 2016 - 2017 rok
Dodano: 2016-06-02 - na dostawę ambulansu typu C oraz noszy głównych z transporterem dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
Dodano: 2015-06-29 - na dostawę ambulansu typu C oraz noszy głównych z transporterem dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
Dodano: 2015-03-17 - Dostawa ambulansu sanitarnego typu C dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
Dodano: 2015-03-04 - Dostawa ambulansu typu C dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
Dodano: 2014-07-04 - Dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego rodzaju pojazdów dla Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Starostwa Powiatowego w Jarosławiu
Dodano: 2014-05-28 - Dostawa używanego samochodu ciężarowego - śmieciarka o poj. 22 m3 z zabudową do załadunku pojemników 110, 120,240,1100 l i KP-7 na podstawie umowy leasingu operacyjnego
Dodano: 2014-04-23 - EZ/215/24/2013- Dostawa fabrycznie nowych ambulansów sanitarnych (2 sztuki) w formie leasingu
Dodano: 2013-03-12 - Zakup wraz z dostawą2 sztuk ambulansów sanitarnych - EZ/215/11/2013
Dodano: 2013-02-05