Przetargi.pl
Dostawa autobusu

Urząd Gminy Kolno ogłasza przetarg

  • Adres: 18-500 Kolno, ul. Wojska Polskiego 20
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2782567 , fax. 086 2782567
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kolno
    ul. Wojska Polskiego 20 20
    18-500 Kolno, woj. podlaskie
    tel. 086 2782567, fax. 086 2782567
    REGON: 45001766700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakolno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa autobusu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego autobusu - szt. 1 o parametrach: 1. Rok produkcji: nie wcześniej niż 1997 rok 2. Przebieg nie większy niż 200 tys. km, 3. Skrzynia biegów - manualna, 6 biegowa 4. Półki bagażowe podsufitowe na całej długości przestrzeni pasażerskiej, 5. Wentylacja przestrzeni pasażerskiej za pomocą dwóch wywietrzników dachowych oraz niezależnego układu nadmuchu chłodnego powietrza na całej długości przestrzeni pasażerskiej z lewej i prawej strony, 6. Jednostka napędowa - silnik wysokoprężny, o mocy w przedziale 150-180 KM 7. Wymiary: maksymalna długość 10,5m x szerokość 2,5m x wysokość do 3,20m 8. Ilość miejsc siedzących od 41 do 44 + minimum 10 miejsc stojących, 9. Siedzenia pasażerskie obite miękką tapicerką, pojedyncze, mocowane przodem do kierunku jazdy, fotele rozkładane z podłokietnikami, 10. Układ drzwi: jedne drzwi otwierane pneumatycznie ze stanowiska kierowcy, drugie otwierane pneumatycznie lub ręcznie, 11. Przesuwane górne partie okien bocznych, 12. Oświetlenie nocne i indywidualne, 13. Radioodtwarzacz oraz mikrofon z nagłośnieniem przestrzeni pasażerskiej, 14. Sufit i półki wykładane tapicerką, 15. Ogumienie w maksymalnym stopniu zużycia do 20%, 16. ABS, EBD, webasto, 17. Autobus musi posiadać aktualne: badania techniczne, ubezpieczenie OC, 18. Wyposażony w ogranicznik prędkości, 19. Tachograf zalegalizowany w Polsce z ważną homologacją, 20. Autobus przygotowany do eksploatacji (wymienione wszystkie filtry, oleje oraz pozostałe płyny eksploatacyjne), 21. Blacharka bez uszkodzeń ewentualnie autobus powinien być po naprawie głównej blacharki, 22. Kolor nie RAL 2003 Pomarańczowy 23. Karoseria autobusu bez napisów i tablic reklamowych 24. Wyposażenie dodatkowe: koło zapasowe, klin podkładowy, zestaw kluczy, apteczki, gaśnice, podnośnik hydrauliczny, trójkąt ostrzegawczy 25. Autobus oraz wyposażenie w 100% sprawne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się tylko wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Wymaga się aby była wykonana co najmniej jedna dostawa autobusu, 4. Kolorowe zdjęcia autobusu z każdej strony - 4 sztuki oraz zdjęcie deski rozdzielczej z tachografem z widocznym przebiegiem pojazdu - format zdjęć co najmniej 13x18 cm 5. Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych 6. Świadectwo homologacji. 7. Dowód rejestracyjny. 8. Ubezpieczenie OC.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminakolno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach