Przetargi.pl
Dostawa autobusu 17 miejscowego (16 + 1 kierowca) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym na wózkach inwalidzkich) do Warsztatów Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Rzeszowskiej w Różance

Caritas Diecezji Rzeszowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 35-006 Rzeszów, ul. Jana Styki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 521 658 , fax. 178 528 660
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Caritas Diecezji Rzeszowskiej
    ul. Jana Styki 21
    35-006 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 521 658, fax. 178 528 660
    REGON: 40012153000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://caritas.rzeszow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: osoba prawna Kościoła o której mowa w Ustawie z dnia 17 maja 1989 r. o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczypospolitej Polskiej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa autobusu 17 miejscowego (16 + 1 kierowca) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym na wózkach inwalidzkich) do Warsztatów Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Rzeszowskiej w Różance
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego, 17 osobowego (tj. kierowca + 16 miejsc) autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym na wózkach inwalidzkich) dla Warsztatów Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Rzeszowskiej w Różance o następujących parametrach: a) autobus fabrycznie nowy, niezarejestrowany, nie starszy niż rocznik 2019, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich b) autobus musi posiadać wszelkie niezbędne wymagane przepisami homologacje i dokumenty dopuszczenia do ruchu publicznego c) autobus musi być sprawny technicznie i wolny od wad, w tym wad prawnych. d) autobus przystosowany do przewozu 17 osób (tj. 16 miejsc siedzących + 1 miejsce kierowcy) z przystosowaniem do przewozu 2 osób na wózkach inwalidzkich e) autobus wyposażony w silnik wysokoprężny o mocy min 135 kW i pojemności min 2800 cm3, z normą czystości spalin min EURO VI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadań zawiera załącznik Nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34121000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej i dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania opisanych warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dowodów (np. protokołów dostaw, referencji itp.) w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę potwierdzających, że te dostawy zostały należycie wykonane – zał. Nr 6 do SIWZ. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy Pzp należy przedłożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 rozdziału VI SIWZ (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. Nr 2 do SIWZ, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. Nr 3 do SIWZ). c) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Wykonawca przedkłada dokumenty wydane przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca w terminie 3 dni (art. 24 ust.11) od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących nazw firm (Wykonawców), które złożyły ofertę (art. 86 ust. 5) jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zał. Nr 5 do SIWZ, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenia i dokumenty składane przez Wykonawcę muszą spełniać wymagania określone w ustawie i przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może zażądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 j. t. z poźn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem ws. dokumentów”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach