Miejski Zakład Komunikacyjny w Jeleniej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Wolności 145
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7646-736 w. 137 , fax. 075 7648684
- Data zamieszczenia: 2009-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacyjny w Jeleniej Górze
ul. Wolności 145 145
58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 075 7646-736 w. 137, fax. 075 7648684
REGON: 00015993000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.jgora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa autobusów używanych przeznaczonych do eksploatacji w komunikacji miejskiej (II) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusów używanych, sprawnych technicznie klasy MINI 1 szt., klasy MIDI 2 szt., przeznaczonych do eksploatacji w regularnej komunikacji miejskiej z podziałem na trzy zadania częściowe, szczegółowo określone w Części II SIWZ - Przedmiot zamówienia. Zadanie częściowe nr 1 - Dostawa autobusu używanego klasy MINI - szt. 1, Zadanie częściowe nr 2 - Dostawa autobusu używanego klasy MIDI - szt. 1, Zadanie częściowe nr 3 - Dostawa autobusu używanego klasy MIDI - szt. 1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341211002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Formularz oferty według wzoru Część III SIWZ. 2) Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1, oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy - wzór: Dokument 2. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Podpisane oświadczenie, że przedstawiony w ofercie autobus będący przedmiotem zamówienia spełnia parametry określone w Części II SIWZ. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1ppkt 3), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, a także wykonawców, którzy nie złożyli pełnomocnictw lub, którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 5. Wskazane w pkt 6 SIWZ dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę 6. W przypadku, gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi zostać dołączone do oferty. 7. W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wypełniając Formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy - należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.jgora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa używanych autobusów klasy MAXI
Dodano: 2013-06-24 - Zakup dwóch nowych autobusów na potrzeby komunikacji miejskiej
Dodano: 2012-11-22 - Dostawa używanych autobusów klasy MAXI (II)
Dodano: 2012-11-08 - Zakup dwóch nowych autobusów na potrzeby komunikacji miejskiej
Dodano: 2012-10-25 - Dostawa używanych autobusów klasy MAXI
Dodano: 2012-10-11 - Przetarg nieograniczony na dostawę busa - aotobusu ( min. 19 + 1 - max 28 + 1) dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Prusicach, ul. Kolejowa 3
Dodano: 2012-03-15 - Dostawa nowego autobusu na potrzeby komunikacji miejskiej
Dodano: 2011-07-14 - Dostawa autobusu używanego do eksploatacji w komunikacji miejskiej
Dodano: 2009-08-18