Dom Pomocy Społecznej w Lubawie ogłasza przetarg
- Adres: 14-260 Lubawa, ul. Grunwaldzka 16
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-89 648 86 43, 645 21 53 , fax. 0-89 648 71 98
- Data zamieszczenia: 2012-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Lubawie
ul. Grunwaldzka 16 16
14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-89 648 86 43, 645 21 53, fax. 0-89 648 71 98
REGON: 00103051700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: warmia.mazury.pl/powiat_ilawski/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samodzielna samorządowa jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa asortymentu farmaceutycznego i materiałów opatrunkowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubawie przy ul. Grunwaldzkiej 16 oraz filii w Iławie przy ul. Dąbrowskiego 15 B - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa asortymentu farmaceutycznego i materiałów opatrunkowych wyszczególnionych w wykazie leków stanowiącym załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zapotrzebowanie na poszczególne asortymenty ilość, rodzaj będzie składane telefonicznie lub faxem przez Zamawiającego z ustaleniem terminu dostawy na podstawie podpisanych przez lekarza recept i zapotrzebowań. Dostarczony asortyment winien posiadać optymalny termin przydatności do spożycia oraz odpowiadać ilościom i asortymentowi złożonego zamówienia. Dostawa transportem i na koszt dostawcy. Realizacja dostaw sukcesywnie w zależności od potrzeb zamawiającego. W przypadku braku zamawianej pozycji wykonawca we własnym zakresie sprowadzi je i dostarczy do zamawiającego w terminie i w sposób opisany wyżej nie później jednak niż w ciągu trzech dni roboczych. Nie dopuszcza się zamienników zamówionego asortymentu bez zgody Zamawiającego. Na dostarczony asortyment sprzedający wystawi fakturę VAT, która zostanie opłacona przelewem w ciągu 21 dni od dnia dostarczenia faktury. Nabywca faktury w opisie powinien zawierać następujące informacje: imię i nazwisko mieszkańca Dom Pomocy Społecznej 14-260 Lubawa ul. Grunwaldzka 16 NIP 744 00 05 614. W pozycji faktury nazwa towaru należy zamieścić dokładny opis produktu, tj.: nazwa, postać, dawka, ilość sztuk w opakowaniu. Ponadto faktura powinna zawierać informacje dotyczące Rozliczenia dla domu pomocy społecznej w rozbiciu na specyfikację odpłatności: - należność pacjenta - refundacja NFZ Każda faktura powinna zawierać podsumowanie: Całość do zapłaty w tym: 1) DPS 2) mieszkaniec. Ilości poszczególnych asortymentów podane w załączniku Nr 1 nie są obligatoryjne i mogą ulec zmianie ze względu na aktualne potrzeby Zamawiającego. Za zamówienie mniejszej ilości poszczególnych asortymentów ujętych w załączniku Nr 1 zamawiający nie będzie ponosił żadnych skutków prawnych lub finansowych. Zamawiający wymaga stałości cen asortymentu przez cały okres trwania umowy z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: proponowany asortyment o cenach urzędowych może zmienić cenę tylko w przypadku zmian określonych przez Ministra zdrowia w porozumieniu z Ministrem Finansów w zakresie wynikającym z Rozporządzeń: Ministra Zdrowia - w sprawie wykazu leków podstawowych i uzupełniających, oraz wysokości odpłatności za leki uzupełniające. Ministra Zdrowia - w sprawie wykazu chorób oraz wykazu leków i wyrobów medycznych, które ze względu na te choroby są przepisywane bezpłatnie, za opłatą ryczałtową lub za częściową odpłatnością Ministra Zdrowia - w sprawie ustalenia limitów cen leków i wyrobów medycznych wydawanych świadczeniobiorcom bezpłatnie, za opłatą ryczałtową lub częściową odpłatnością. Zmianę tych cen dopuszcza się z dniem wejścia w życie odpowiednich rozporządzeń. wzrost cen proponowanego asortymentu po cenach umownych u producenta przekroczy 10% w stosunku do cen w dniu złożenia oferty (wzrost ten może być uwzględniony po wcześniejszym udokumentowaniu przez Wykonawcę); w przypadku asortymentu importowanego zmiana cen będzie możliwa, gdy wskaźnik wzrostu kursu waluty producenta przekroczy 8% w stosunku do kursu z dnia złożenia oferty (średni kurs NBP); zmiany cen wynikającej ze zmian stawek podatkowych stopniu wynikającym z tych zmian, oraz w innych nie dających się przewidzieć przed przystąpieniem do składania ofert przypadkach. Podwyższenie cen umownych nie może nastąpić w okresie krótszym niż 3 miesiące od podpisania umowy. Dostawca o zmianie cen na wyższe winien powiadomić zamawiającego pisemnie z minimum 7 dniowym wyprzedzeniem wraz z uzasadnieniem dokonanych podwyżek. UWAGA: Wszystkie pozycje załącznika Nr 1 do niniejszej SIWZ winny być wypełnione. Jeżeli na dzień składania ofert okaże się, iż zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ jakikolwiek lek został wycofany z obrotu zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem, lek ten niezależnie od tego czy Wykonawca zaoferuje ten lek i wyceni go zostanie pominięty w ocenie ofert. Oznacza to, iż Zamawiający dokonując oceny ofert nie będzie brał pod uwagę tego leku w odniesieniu do wszystkich Wykonawców, potraktuje tak, jakby nie zamawiał tego leku. Wartość leków 100% w postaci ampułek należy obliczyć tak aby wartość opakowania była podzielna przez ilość ampułek w danym opakowaniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/powiat_ilawski/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa radiofarmaceutyków
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa produktu leczniczego Brentuximabum vedotinum
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa leków do Działu Farmacji Szpitalnej
Dodano: 2016-07-15 - pRODUKT LECZNICZY W RAMACH PROGRAMÓW LEKOWYCH
Dodano: 2016-07-08 - przetarg nieograniczony na dostawy środków dezynfekcyjnych i produktów farmaceutycznych
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa preparatu leczniczego Idarucyzumab
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa produktów leczniczych
Dodano: 2016-06-29 - Produkty lecznicze - powtórka
Dodano: 2016-06-29 - Immunoglobuliny, Brentuksimabum, implanty do ACL, środki dezynfekcyjne.
Dodano: 2016-06-21 - Produkty dla medycyny nuklearnej
Dodano: 2016-06-09