Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych Z PODZIAŁEM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w Świdnicy

MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚWIDNICY ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Franciszkańska 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚWIDNICY
    ul. Franciszkańska 7
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    REGON: 005811909
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych Z PODZIAŁEM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w Świdnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr I - Dostawa mięsa wieprzowego, wołowego i produktów mięsnychKod CPV: 15100000-9 Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsnePrzedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Jednostek MOPS w Świdnicy tj. do:- Dziennego Domu Senior+ w Świdnicy przy ul. Saperów nr 27 (zwanym dalej DDS+);- Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy przy ul. Franciszkańskiej 7;- Klubu Senior+ w Świdnicy przy ul. Kozara-Słobódzkiego 19;- Klubu Senior+ w Świdnicy przy ul. Malinowej 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych generalnie do siedziby Dziennego Domu Senior+ w Świdnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS+). Dostawy do pozostałych podmiotów odbywać się będą sporadycznie.Dostawy artykułów przeznaczone będą do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajęć kulinarnych, terapeutycznych, imprez okolicznościowych oraz zabezpieczenia innych potrzeb Zamawiającego.Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru środkiem transportu na własny koszt, zgodnie z obowiązującymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, załadunek i rozładunek wliczony ma być w cenę oferty) do Zamawiającego oraz rozładowania go w siedzibie DDS Świdnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upoważnionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajdujących się w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku możliwości sprawdzenia towaru i spisania protokołu, jeśli wystąpią niezgodności, gdyż kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar pierwszej klasy jakości, świeży, spełniający normy jakościowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej. Każdy produkt musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz z warunkami określonymi w SWZ, musi posiadać aktualny termin przydatności do spożycia. Termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiającego nie powinien być krótszy niż ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na opakowaniu produktu.Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli)w zakresie jakości i transportu towarów.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki materialne i prawne.Szczegółowy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załącznikach nr 5a i 5b do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy dla danego zadania/części/pakietu.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość zadań/części/pakietów.Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej tj. dla danego zadania/części/pakietu.Każde zadanie/część/pakiet stanowi odrębne zamówienie.Zadanie nr II - Dostawa mięsa drobiowego i podrobówKod CPV: 15112000-6 DróbPrzedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Jednostek MOPS w Świdnicy tj. do:- Dziennego Domu Senior+ w Świdnicy przy ul. Saperów nr 27 (zwanym dalej DDS+);- Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy przy ul. Franciszkańskiej 7;- Klubu Senior+ w Świdnicy przy ul. Kozara-Słobódzkiego 19;- Klubu Senior+ w Świdnicy przy ul. Malinowej 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych generalnie do siedziby Dziennego Domu Senior+ w Świdnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS+). Dostawy do pozostałych podmiotów odbywać się będą sporadycznie.Dostawy artykułów przeznaczone będą do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajęć kulinarnych, terapeutycznych, imprez okolicznościowych oraz zabezpieczenia innych potrzeb Zamawiającego.Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru środkiem transportu na własny koszt, zgodnie z obowiązującymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, załadunek i rozładunek wliczony ma być w cenę oferty) do Zamawiającego oraz rozładowania go w siedzibie DDS Świdnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upoważnionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajdujących się w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku możliwości sprawdzenia towaru i spisania protokołu, jeśli wystąpią niezgodności, gdyż kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar pierwszej klasy jakości, świeży, spełniający normy jakościowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej. Każdy produkt musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz z warunkami określonymi w SWZ, musi posiadać aktualny termin przydatności do spożycia. Termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiającego nie powinien być krótszy niż ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na opakowaniu produktu.Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli)w zakresie jakości i transportu towarów.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki materialne i prawne.Szczegółowy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załącznikach nr 5a i 5b do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy dla danego zadania/części/pakietu.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość zadań/części/pakietów.Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej tj. dla danego zadania/części/pakietu.Każde zadanie/część/pakiet stanowi odrębne zamówienie.Zadanie nr III - Dostawa mleka i wyrobów mleczarskichKody CPV: 15500000-3 Produkty mleczarskiePrzedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Jednostek MOPS w Świdnicy tj. do:- Dziennego Domu Senior+ w Świdnicy przy ul. Saperów nr 27 (zwanym dalej DDS+);- Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy przy ul. Franciszkańskiej 7;- Klubu Senior+ w Świdnicy przy ul. Kozara-Słobódzkiego 19;- Klubu Senior+ w Świdnicy przy ul. Malinowej 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych generalnie do siedziby Dziennego Domu Senior+ w Świdnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS+). Dostawy do pozostałych podmiotów odbywać się będą sporadycznie.Dostawy artykułów przeznaczone będą do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajęć kulinarnych, terapeutycznych, imprez okolicznościowych oraz zabezpieczenia innych potrzeb Zamawiającego.Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru środkiem transportu na własny koszt, zgodnie z obowiązującymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, załadunek i rozładunek wliczony ma być w cenę oferty) do Zamawiającego oraz rozładowania go w siedzibie DDS Świdnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upoważnionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajdujących się w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku możliwości sprawdzenia towaru i spisania protokołu, jeśli wystąpią niezgodności, gdyż kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar pierwszej klasy jakości, świeży, spełniający normy jakościowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej. Każdy produkt musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz z warunkami określonymi w SWZ, musi posiadać aktualny termin przydatności do spożycia. Termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiającego nie powinien być krótszy niż ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na opakowaniu produktu.Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli)w zakresie jakości i transportu towarów.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki materialne i prawne.Szczegółowy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załącznikach nr 5a i 5b do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy dla danego zadania/części/pakietu.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość zadań/części/pakietów.Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej tj. dla danego zadania/części/pakietu.Każde zadanie/część/pakiet stanowi odrębne zamówienie.Zadanie nr IV - Dostaw pieczywa i wyrobów ciastkarskichKod CPV: 15810000-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskiePrzedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Jednostek MOPS w Świdnicy tj. do:- Dziennego Domu Senior+ w Świdnicy przy ul. Saperów nr 27 (zwanym dalej DDS+);- Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy przy ul. Franciszkańskiej 7;- Klubu Senior+ w Świdnicy przy ul. Kozara-Słobódzkiego 19;- Klubu Senior+ w Świdnicy przy ul. Malinowej 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych generalnie do siedziby Dziennego Domu Senior+ w Świdnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS+). Dostawy do pozostałych podmiotów odbywać się będą sporadycznie.Dostawy artykułów przeznaczone będą do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajęć kulinarnych, terapeutycznych, imprez okolicznościowych oraz zabezpieczenia innych potrzeb Zamawiającego.Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru środkiem transportu na własny koszt, zgodnie z obowiązującymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, załadunek i rozładunek wliczony ma być w cenę oferty) do Zamawiającego oraz rozładowania go w siedzibie DDS Świdnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upoważnionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajdujących się w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku możliwości sprawdzenia towaru i spisania protokołu, jeśli wystąpią niezgodności, gdyż kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar pierwszej klasy jakości, świeży, spełniający normy jakościowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej. Każdy produkt musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz z warunkami określonymi w SWZ, musi posiadać aktualny termin przydatności do spożycia. Termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiającego nie powinien być krótszy niż ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na opakowaniu produktu.Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli)w zakresie jakości i transportu towarów.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki materialne i prawne.Szczegółowy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załącznikach nr 5a i 5b do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy dla danego zadania/części/pakietu.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość zadań/części/pakietów.Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej tj. dla danego zadania/części/pakietu.Każde zadanie/część/pakiet stanowi odrębne zamówienie.Zadanie nr VA - Sukcesywne dostawy warzyw i owoców (ceny giełdowe)Kod CPV: 15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produktyPrzedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Jednostek MOPS w Świdnicy tj. do:- Dziennego Domu Senior+ w Świdnicy przy ul. Saperów nr 27 (zwanym dalej DDS+);- Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy przy ul. Franciszkańskiej 7;- Klubu Senior+ w Świdnicy przy ul. Kozara-Słobódzkiego 19;- Klubu Senior+ w Świdnicy przy ul. Malinowej 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych generalnie do siedziby Dziennego Domu Senior+ w Świdnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS+). Dostawy do pozostałych podmiotów odbywać się będą sporadycznie.Dostawy artykułów przeznaczone będą do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajęć kulinarnych, terapeutycznych, imprez okolicznościowych oraz zabezpieczenia innych potrzeb Zamawiającego.Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru środkiem transportu na własny koszt, zgodnie z obowiązującymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, załadunek i rozładunek wliczony ma być w cenę oferty) do Zamawiającego oraz rozładowania go w siedzibie DDS Świdnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upoważnionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajdujących się w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku możliwości sprawdzenia towaru i spisania protokołu, jeśli wystąpią niezgodności, gdyż kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar pierwszej klasy jakości, świeży, spełniający normy jakościowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej. Każdy produkt musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz z warunkami określonymi w SWZ, musi posiadać aktualny termin przydatności do spożycia. Termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiającego nie powinien być krótszy niż ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na opakowaniu produktu.Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli)w zakresie jakości i transportu towarów.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki materialne i prawne.Szczegółowy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załącznikach nr 5a i 5b do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy dla danego zadania/części/pakietu.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość zadań/części/pakietów.Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej tj. dla danego zadania/części/pakietu.Każde zadanie/część/pakiet stanowi odrębne zamówienie.Zadanie nr VB - Dostawa warzyw, owoców i przetworówKod CPV: 15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produktyPrzedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Jednostek MOPS w Świdnicy tj. do:- Dziennego Domu Senior+ w Świdnicy przy ul. Saperów nr 27 (zwanym dalej DDS+);- Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy przy ul. Franciszkańskiej 7;- Klubu Senior+ w Świdnicy przy ul. Kozara-Słobódzkiego 19;- Klubu Senior+ w Świdnicy przy ul. Malinowej 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych generalnie do siedziby Dziennego Domu Senior+ w Świdnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS+). Dostawy do pozostałych podmiotów odbywać się będą sporadycznie.Dostawy artykułów przeznaczone będą do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajęć kulinarnych, terapeutycznych, imprez okolicznościowych oraz zabezpieczenia innych potrzeb Zamawiającego.Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru środkiem transportu na własny koszt, zgodnie z obowiązującymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, załadunek i rozładunek wliczony ma być w cenę oferty) do Zamawiającego oraz rozładowania go w siedzibie DDS Świdnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upoważnionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajdujących się w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku możliwości sprawdzenia towaru i spisania protokołu, jeśli wystąpią niezgodności, gdyż kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar pierwszej klasy jakości, świeży, spełniający normy jakościowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej. Każdy produkt musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz z warunkami określonymi w SWZ, musi posiadać aktualny termin przydatności do spożycia. Termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiającego nie powinien być krótszy niż ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na opakowaniu produktu.Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli)w zakresie jakości i transportu towarów.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki materialne i prawne.Szczegółowy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załącznikach nr 5a i 5b do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy dla danego zadania/części/pakietu.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość zadań/części/pakietów.Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej tj. dla danego zadania/części/pakietu.Każde zadanie/część/pakiet stanowi odrębne zamówienie.Zadanie nr VI- Dostawa jaj i pozostałych artykułów spożywczychKody CPV:15800000-6 Różne produkty spożywcze03142500-3 JajaPrzedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Jednostek MOPS w Świdnicy tj. do:- Dziennego Domu Senior+ w Świdnicy przy ul. Saperów nr 27 (zwanym dalej DDS+);- Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy przy ul. Franciszkańskiej 7;- Klubu Senior+ w Świdnicy przy ul. Kozara-Słobódzkiego 19;- Klubu Senior+ w Świdnicy przy ul. Malinowej 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych generalnie do siedziby Dziennego Domu Senior+ w Świdnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS+). Dostawy do pozostałych podmiotów odbywać się będą sporadycznie.Dostawy artykułów przeznaczone będą do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajęć kulinarnych, terapeutycznych, imprez okolicznościowych oraz zabezpieczenia innych potrzeb Zamawiającego.Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru środkiem transportu na własny koszt, zgodnie z obowiązującymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, załadunek i rozładunek wliczony ma być w cenę oferty) do Zamawiającego oraz rozładowania go w siedzibie DDS Świdnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upoważnionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajdujących się w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku możliwości sprawdzenia towaru i spisania protokołu, jeśli wystąpią niezgodności, gdyż kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar pierwszej klasy jakości, świeży, spełniający normy jakościowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej. Każdy produkt musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz z warunkami określonymi w SWZ, musi posiadać aktualny termin przydatności do spożycia. Termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiającego nie powinien być krótszy niż ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na opakowaniu produktu.Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli)w zakresie jakości i transportu towarów.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki materialne i prawne.Szczegółowy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załącznikach nr 5a i 5b do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy dla danego zadania/części/pakietu.Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość zadań/części/pakietów.Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej tj. dla danego zadania/części/pakietu.Każde zadanie/część/pakiet stanowi odrębne zamówienie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach