Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Karola Libelta w Gołańczy ogłasza przetarg
- Adres: 62-130 Gołańcz, ul. Walki Młodych 35
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2683156
- Data zamieszczenia: 2010-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Karola Libelta w Gołańczy
ul. Walki Młodych 35 35
62-130 Gołańcz, woj. wielkopolskie
tel. 067 2683156
REGON: 00010016700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspgolancz.wagrowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych wraz z rozładunkiem na potrzeby stołówki Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Karola Libelta w Gołańczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych wraz z ich rozładunkiem na potrzeby stołówki Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Karola Libelta w Gołańczy. Dostawa obejmować będzie: mięso i wędliny (około 2200kg), pieczywo i wyroby piekarnicze (około 19400 szt), mleko i przetwory mleczarskie (około 700l, 450kg), jaja (około 1400szt), mrożonki (około 310kg), ryby (około 170kg), ziemniaki (około 4800kg), warzywa i owoce (około 3600kg), różne produkty spożywcze(około 2250kg, 1350l). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wagrowiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Granowie
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych CKU w Przygodzicach
Dodano: 2016-07-22 - Roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
Dodano: 2016-06-21 - Przedmiotem zamówienia jest: roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
Dodano: 2016-04-29 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby kuchni Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach
Dodano: 2016-04-11 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby kuchni Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach.
Dodano: 2016-02-15 - Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Chojnie
Dodano: 2016-02-09 - Przetarg nieograniczony na dostawy artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim ( liczba zadań - 10 pakietów ).
Dodano: 2016-01-26 - Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do Ośrodków Szkolenia i Wychowania w Próchnowie i w Szamocinie w 2016 roku
Dodano: 2016-01-14 - Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2016-01-04