Zespół Szkół im. Karola Libelta w Gołańczy ogłasza przetarg
- Adres: 62-130 Gołańcz, Walki Młodych
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 683 156, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. Karola Libelta w Gołańczy
Walki Młodych 35
62-130 Gołańcz, woj. wielkopolskie
tel. 672 683 156, , fax. -
REGON: 10016700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspgolancz.szkolnastrona.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Powiat Wągrowiecki/ Zespół Szkół im. Karola Libelta w Gołańczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych wraz z rozładunkiem na potrzeby stołówki Zespołu Szkół im. Karola Libelta w Gołańczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa artykułów żywnościowych wraz z rozładunkiem na potrzeby stołówki Zespołu Szkół im. Karola Libelta w Gołańczy obejmować będzie: mięso i wędliny (ok. 4569 kg), pieczywo i wyroby piekarskie (ok. 69720 szt.), mleko i przetwory mleczarskie (ok. 3315 l, 547 kg), jaja (ok. 7000 szt.), mrożonki (ok. 730 kg), ryby (ok. 336 kg), ziemniaki (ok. 9000 kg), warzywa i owoce (ok. 3785 kg) oraz różne produkty spożywcze (ok. 4078 kg, 273 l). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do siwz. 2) W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych oprócz oświadczenie z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do siwz. 3) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 do siwz. 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2. 5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 3. 6) Kalkulację poszczególnych części zamówienia z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do siwz, który zawiera na odrębnych zestawieniach poszczególne części zamówienia. 7) W celu braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami którzy złożyli oferty w postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076, 1086) – załącznik nr 6 do siwz (oświadczenie należy przekazać w oryginale). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z tych Wykonawców. 8) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 9) Dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 10) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - załącznik nr 7 do siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-04-30 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Św. Jana Pawła II w Kłodawie w roku 2024.
Dodano: 2024-04-17 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Św. Jana Pawła II w Kłodawie w roku 2024.
Dodano: 2024-04-17