Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych w 2017r. dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Płońsku.

Szkoła Podstawowa Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 09100 Płońsk, ul. Wieczorków
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-23 662 20 28 , fax. 0-23 662 20 28
  • Data zamieszczenia: 2016-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 2
    ul. Wieczorków 30
    09100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 0-23 662 20 28, fax. 0-23 662 20 28
    REGON: 113312800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych w 2017r. dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Płońsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych w 2017r. dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 2 w Płońsku . Przedmiot zamówienia został podzielony na części I-VII, w tym: CZĘŚĆ I – MIĘSO I PRZETWORY ( produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne) CZĘŚĆ II – JAJA ( jaja ) CZĘŚĆ III – POZOSTAŁE OWOCE I WARZYWA ( zboże, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy) CZĘŚĆ IV – PRODUKTY MLECZARSKIE ( produkty mleczarskie) CZĘŚĆ V – PIECZYWO ( pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie) CZĘŚĆ VI -– RÓŻNE ARTYKUŁY ŻYWNOŚCIOWE ( ryby przetworzone i konserwowane; owoce warzywa i podobne produkty; oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne; produkty przemiału ziarna, skrobi ,i podobne produkty; różne produkty spożywcze) CZĘŚĆ VII – MROŻONE WARZYWA, OWOCE, POTRAWY (produkty głęboko mrożone; ryby mrożone) 2. Szczegółowy wykaz, zakres i wielkość poszczególnych części zamówienia, oraz wymagania dotyczące realizacji dostaw zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia części I-VII stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Podane ilości towaru są wielkościami szacunkowymi, służą wyłącznie do obliczenia ceny oferty. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostaw wg asortymentu podanego w ofercie w trakcie realizacji umowy - według własnych potrzeb do limitu posiadanych środków finansowych. 5. Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniał wszelkie wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. O bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010r Nr 136 poz. 914), oraz obowiązujących aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie. 6. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania zamawianych artykułów do siedziby zamawiającego na własny koszt i ryzyko, transportem przystosowanym do przewozu żywności oraz rozładunku towaru i złożenia go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w jego magazynach. 7. Zamówienia na dostawy bieżące, zgodne z potrzebami Zamawiającego będą składane z min. jednodniowym wyprzedzeniem, telefonicznie, faksem lub w czasie dostawy na dostawę następną. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku, a w uzasadnionych przypadkach na żądanie zamawiającego również w soboty. 8. Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia uzasadnione jest specyfiką przedmiotu zamówienia a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 9. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są różne artykuły żywnościowe. Dla dostaw opisanych przez Zamawiającego standardy jakościowe nie są ustalane indywidualnie przez Zamawiającego na jego konkretne potrzeby, ale Zamawiający zaspokaja swoje potrzeby poprzez nabywanie towarów ogólnie dostępnych na rynku, powszechnie oferowanych, takich jakie są oferowane wszystkim, ewentualnie zainteresowanym ich zakupem. Różnią się tylko ceną nabycia. Standardy jakości określają dostawy jako dobra popularne, wszędzie na rynku oferowane i wykonywane przez wszystkich wykonawców działających w określonej branży. Można je nabywać bez względu na miejscowość i czas. Zamawiający uwzględnił koszt cyklu życia zamawianych dostaw ponoszone w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia poprzez opisany sposób dostawy na koszt Wykonawcy, wymagania dotyczące okresu przydatności do spożycia oferowanych produktów, gramaturę produktów, sposób pakowania, zastrzeżenie zmienności ilości zamawianych produktów a przede wszystkim niezmienność oferowanej ceny w okresie realizacji umowy z zastrzeżeniem zmian ustawowych, wysokości obowiązującej stawki VAT oraz waloryzacji cen jednostkowych na podstawie wskaźnika ogłoszonego przez GUS. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach