Zespół Szkół Elektronicznych ogłasza przetarg
- Adres: 20-704 Lublin, ul. Wojciechowska 38
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-81 5256446, 5253745 , fax. 0-81 5256446,
- Data zamieszczenia: 2014-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Elektronicznych
ul. Wojciechowska 38 38
20-704 Lublin, woj. lubelskie
tel. 0-81 5256446, 5253745, fax. 0-81 5256446,
REGON: 00019459900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zse.bip.lublin.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka oświatowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Elektronicznych Bursy Szkolnej nr 6 w Lublinie - przy ul. Wojciechowskiej 38 w Lublinie - 10 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywne dostarczanie Zamawiającemu artykułów żywnościowych w oparciu o odrębne zamówienia asortymentowe i ilościowe składane telefonicznie lub faxem przez upoważnionych pracowników Zamawiającego: 1.1. Część 1 - Dostawa artykułów suchych i przetworów konserwowych. 1.2. Część 2 - Dostawa warzyw i owoców. 1.3. Część 3 - Dostawa pieczywa i artykułów cukierniczych. 1.4. Część 4 - Dostawa wędlin. 1.5. Część 5 - Dostawa artykułów mleczarskich. 1.6. Część 6 - Dostawa mrożonek. 1.7. Część 7 - Dostawa mięsa wieprzowego. 1.8. Część 8 - Dostawa mięsa drobiowego. 1.9. Część 9 - Dostawa ryb. 1.10. Część 10 - Dostawa jaj. 2. Artykuły muszą mieć ważny termin spożycia nie krótszy niż 2 tygodnie licząc od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej. 3. Odbiór artykułów następował będzie w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym sprawdzeniu jego ilości i jakości przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Bezpośrednio po odbiorze artykułów nastąpi potwierdzenie zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zamówieniem. 4. Dostawa artykułów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 5. W razie braku możliwości wykonania zamówienia przez Wykonawcę, ewentualne dodatkowe koszty poniesione przez Zamawiającego w związku z awaryjnym zakupem artykułów u innego podmiotu ponosi Wykonawca. 6. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca dokona jego wymiany na pełnowartościowy nie później niż następnego dnia do godziny ustalonej przez Zamawiającego. 7. Termin realizacji dostawy - do terminu określonego godziną i datą wskazanego przez Zamawiającego w zgłoszeniu zapotrzebowania - telefonicznie lub faxem. 8. Ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie nie ulegną zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zse.bip.lublin.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Internacie Zespołu Szkół Nr 3 w Tomaszowie Lubelskim ul. Hallera 5
Dodano: 2016-07-26 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W KSIĘŻPOLU
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przy Samorządowym Zespole Szkolnym we Frampolu, ul. Gorajska 16, 23-440 Frampol
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w internacie Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa artykułów spożywczych i mięsa
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa Artykułów Spożywczych w roku szkolnym 2016/17
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa artykułów spożywczych do Internatu Medycznego Studium Zawodowego w Łukowie ul. A.A. Kryńskiego 12 w roku szkolnym 2016/17
Dodano: 2016-06-30 - Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 2 w 2016 i 2017 r
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa artykułów spożywczych w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-29