Zespół Szkół Ekonomicznych ogłasza przetarg
- Adres: 10-144 Olsztyn, ul. Bałtycka 37
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-89 5273758 , fax. 0-89 5273501
- Data zamieszczenia: 2009-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ekonomicznych
ul. Bałtycka 37 37
10-144 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-89 5273758, fax. 0-89 5273501
REGON: 00019102300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekonomik.olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ekonomicznych w Olsztynie w okresie 01.01-31.12.2010r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa produktów spożywczych na potrzeby kuchni w Zespole Szkół Ekonomicznych w Olsztynie, wyszczególnionych w formularzu cenowym w 8 częściach (zał. nr 1-8 do SIWZ). W skład zamówienia wchodzą: I. Mięso, II. Wędliny, III. Drób, IV. Warzywa i owoce, V. Artykuły spożywcze, VI. Mrożonki, VII. Nabiał, VIII. Pieczywo, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Dostawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e) spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych f) przygotują ofertę zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszej specyfikacji, g) dołączą do oferty wszystkie wymagane dokumenty h) zobowiążą się do zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym wzorze Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Dostawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie z postępowania. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się Dostawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Dostawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust.3, Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z art. 24 i art. 89 pkt.1 ust. 1,2,3,4,5,6,7,8, i pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, Zamawiający unieważnia postępowanie zgodnie z art. 93 pkt. 4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z p.zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poniższe wymagania wynikają z przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r - w sprawie rodzajów dokumentów, jakich można żądać zamawiający od dostawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: a)wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru- (załączniki nr 1-10 do SIWZ) b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert., c) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 9 do SIWZ). Zgodnie z art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Dostawca zobowiązany jest przytoczyć w całości treść punktów art.24 ust.1, co do których składa oświadczenie. d) świadectwo kwalifikacyjne lub równoważna decyzja właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej uprawniająca do zaopatrywania w żywność pochodzenia zwierzęcego będącej przedmiotem postępowania, dotyczy dystrybutorów żywności, bądź w przypadku dostawcy, który jest producentem decyzja wydana przez organ Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej, kwalifikującą go do handlu w zakresie: uboju trzody chlewnej, rozbioru mięsa i przetwórstwa mięsa czerwonego i białego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Dostawców zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekonomik.olsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Leśnych im. Unii Europejskiej w Rucianem-Nidzie
Dodano: 2016-07-19 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Leśnych im. Unii Europejskiej w Rucianem-Nidzie
Dodano: 2016-06-21 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu
Dodano: 2016-05-24 - Dostawa produktów spożywczych suchych
Dodano: 2016-05-16 - Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu
Dodano: 2016-05-06 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2016-04-22 - Dostawa artykułów spożywczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie Obiektu nr 3 Kłobuk w Nowej Kaletce - 1 zadanie
Dodano: 2016-04-08 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Leśnych im. Unii Europejskiej w Rucianem-Nidzie
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2016-03-21 - Zakup i dostawa różnych artykułów żywnościowych dla Szpitala Psychiatrycznego w Węgorzewie.
Dodano: 2016-03-21