Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Dziennego Domu "Senior-WIGOR" w Świdnicy na okres od 01.10.2019 r. do 31.12.2019 r.

Dzienny Dom "Senior-WIGOR" ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, Ul. Saperów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 640 73 65; 74 853 87 70 , fax. 74 640 73 65
  • Data zamieszczenia: 2019-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dzienny Dom "Senior-WIGOR"
    Ul. Saperów 27
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 74 640 73 65; 74 853 87 70, fax. 74 640 73 65
    REGON: 36234409300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.senior-wigor.swidnica.pl; www.ddp.swidnica.bip-gov.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Dziennego Domu "Senior-WIGOR" w Świdnicy na okres od 01.10.2019 r. do 31.12.2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Dziennego Domu „Senior-WIGOR” wraz z dostawą i rozładunkiem. Miejsce dostaw: 58-100 Świdnica, ul. Saperów 27. Dostawa artykułów żywnościowych przeznaczona będzie do przygotowania obiadów oraz zajęć kulinarnych, imprez okolicznościowych w Dziennym Domu „Senior-WIGOR”. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 pakiety określonego rodzaju. Zestawienie pakietów żywnościowych numery 3, 5, 6, 7 zawiera załącznik Nr 2. Harmonogram dostaw poszczególnych pakietów : • 2 razy w tygodniu (od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:30 do 10:00) dla pakietu: nr 3 Dostawa mleka i wyrobów mleczarskich • 5 razy w tygodniu (od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:30 do 10:00) dla pakietu: nr 5 Dostawa ryb i warzyw mrożonych nr 6 Dostawa warzyw, owoców i przetworów nr 7 Dostawa jaj i pozostałych artykułów spożywczych W przypadku, gdy w/wymienionym terminie przypada dzień świąteczny, dostawa będzie realizowana w dniu wcześniejszym. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar I klasy jakości, świeży, spełniający normy jakościowe (PN) dla danego asortymentu, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej. Każdy produkt musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz z warunkami określonymi w SIWZ, musi posiadać aktualny termin przydatności do spożycia. Termin przydatności do spożycia od chwili dostarczenia produktu do magazynu Zamawiającego nie może być krótszy niż ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na opakowaniu produktu. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dowozu towaru (transportem spełniającym wymogi sanitarno-techniczne do przewozu żywności) oraz rozładunku w miejscu dostawy i wniesieniu do magazynów. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli) w zakresie jakości i transportu towarów. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady powstałe w czasie transportu oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże, że posiada decyzję lub inny dokument Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zatwierdzający zakład, który produkuje lub wprowadza do obrotu żywność
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy 2. Zestawienie kosztów pakietów żywnościowych 3. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 5. Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem składek ZUS 6. Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym 7. Informacja o przynależności do tej samej grupy kapitałowej 8. Wykaz wykonanych dostaw 9. Wzór umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach