Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Baligrodzie

Gmina Baligród ogłasza przetarg

  • Adres: 38-606 Baligród, Plac Wolności 13
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4684077 , fax. 013 4684077
  • Data zamieszczenia: 2014-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baligród
    Plac Wolności 13 13
    38-606 Baligród, woj. podkarpackie
    tel. 013 4684077, fax. 013 4684077
    REGON: 00053334000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.baligrod.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Baligrodzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Baligrodzie. Opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowe wykazy produktów stanowiących przedmiot zamówienia określają formularze cenowe (stanowiące załączniki 6-14) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. ofert obejmujących artykuły odpowiadające właściwościom artykułów wyszczególnionych w formularzach cenowych, różniących się od nich nazwą i producentem. Ze względu na często zmieniające się nazwy produktów Zamawiający w trakcie trwania umowy dopuszcza możliwość dokonywania zakupów, artykułów równoważnych takich, które nie zostały wymienione w formularzu ofertowym a odpowiadają właściwościom artykułów wyszczególnionych w formularzu takich, które różnią się nazwą i producentem. Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy towaru na podstawie zamówienia dostosowanego do jego potrzeb, składanych pisemnie lub telefonicznie przez upoważnioną osobę Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezrealizowania przedmiotu zamówienia w ilości i zakresie określonym w załącznikach (od 6-14 do SIWZ) stosownie do rzeczywistych potrzeb co oznacza, iż faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Dostawa odbywać się powinna: artykuły: owoce i warzywa oraz mięsa - codziennie tj. od poniedziałku do piątku w godz. 07:00-08:00; pozostałe artykuły w dni powszednie w godz. 07:00-08:00 na pisemne lub telefoniczne zamówienie Zamawiającego. Transport artykułów winien być wykonywany środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne (w tym dotyczące czynności związanych z załadunkiem i rozładunkiem - zgodne z zasadami GMP/GHP). Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar własnym transportem, na własny koszt oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu artykułów żywnościowych, które powinny być: dobrej jakości; bez uszkodzeń; świeże; o gramaturze i wielkości nie mniejszej niż określone w załącznikach Nr 6-14 do SIWZ; artykuły spożywcze mają posiadać odpowiedni okres przydatności do spożycia przewidzianych dla danego artykułu. Faktura za dostarczone produkty powinna być wystawiona 2 razy w miesiącu na: Szkołę Podstawową im Św. Jana Pawła II, 38-606 Baligród, ul. Adama Mickiewicz 1, NIP 688-11-29-687, REGON 001200876. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 9 części: Część Nr 1 - Pieczywo; Część Nr 2 - Owoce i warzywa; Część Nr 3 - Artykuły ogólnospożywcze; Część Nr 4 - Wędliny; Część Nr 5 - Drób Część Nr 6 - Mięso; Część Nr 7 - Mrożonki; Część Nr 8 - Wyroby garmażeryjne; Część Nr 9 - Produkty mleczarskie i pochodzenia zwierzęcego (jaja). W postępowaniu dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych z zastrzeżeniem, że jeden Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na poszczególne części, natomiast istnieje możliwość złożenia oferty na dwa lub więcej części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktur
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.baligrod.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach