Szkoła podstawowa Nr 3 im. Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, Budowlana
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (25)7589547 , fax. (25)7589547
- Data zamieszczenia: 2019-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła podstawowa Nr 3 im. Jana Pawła II
Budowlana 2
05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. (25)7589547, fax. (25)7589547
REGON: 36770584500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3mm.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 IM. JANA PAWŁA II 2 MIŃSKU MAZOWIECKIM, UL. BUDOWLANA 2 W OKRESIE OD 02 STYCZNIA 2020R. DO 31 GRUDNIA 2020R. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1.Rodzaj zamówienia: Dostawy Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim w okresie od 02 stycznia 2020r. do 31 grudnia 2020 r. 3.2. Podział na 7 części: (zadania) Zadanie nr 1- mięso i wędliny Zadanie nr 2- warzywa i owoce Zadanie nr 3 - różne produkty spożywcze Zadanie nr 4 - wyroby garmażeryjne Zadanie nr 5 - ryby Zadanie nr 6 - nabiał i przetwory mleczne Zadanie nr 7 – pieczywo i wyroby cukiernicze * W zakresie zadania nr 1: Zadanie nr 1 - mięso i wędliny Zamówienie dotyczy dostawy mięs i wędlin w roku 2020 do Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku nr 2/część 1 do SIWZ. * W zakresie zadania nr 2: Zadanie nr 2- warzywa i owoce Zamówienie dotyczy dostawy warzyw i owoców w roku 2020 do Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawarty jest w załączniku 2/część 2 do SIWZ. * W zakresie zadania nr 3: Zadanie nr 3 - różne produkty spożywcze Zamówienie dotyczy dostawy różnych produktów spożywczych w roku 2020 do Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawarty jest w załączniku 2/część 3 do SIWZ. * W zakresie zadania nr 4: Zadanie nr 4 - wyroby garmażeryjne Zamówienie dotyczy dostawy wyrobów garmażeryjnych w roku 2020 do Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 zawarty jest w załączniku 2/część 4 do SIWZ. * W zakresie zadania nr 5: Zadanie nr 5 - ryby Zamówienie dotyczy dostawy ryb w roku 2020 do Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku nr 2/część 5 do SIWZ. * W zakresie zadania nr 6: Zadanie nr 6- nabiał i przetwory mleczne Zamówienie dotyczy dostawy nabiału i przetworów mlecznych w roku 2020 do Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6 zawarty jest w załączniku 2/część 6 do SIWZ. * W zakresie zadania nr 7: Zadanie nr 7 – pieczywo i wyroby cukiernicze Zamówienie dotyczy dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych w roku 2020 do Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 7 zawarty jest w załączniku nr 2/część 7 do SIWZ. 3.3. Wielkość zamówienia oraz asortyment został określony w formularzach asortymentowo - cenowych (załączniki nr 2 część 1-7 do SIWZ) i jest to wielkość szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zakupu, co do ilości (mniejszej lub większej ilości) w zależności od aktualnych potrzeb stołówek. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego nie rodzi roszczenia o zakupie nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru. Wykonawca wystawiając fakturę VAT zobowiązany jest do stosowania cen widniejących na formularzach asortymentowo-cenowych przez cały okres trwania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa różnych artykułów spożywczych oraz warzyw i owoców
Dodano: 2024-05-16 - Dostawa różnych artykułów spożywczych na potrzeby DPS „Syrena” w Warszawie w 2024 r.
Dodano: 2024-04-25 - Zakup artykułów spożywczych, mięsa, drobiu, warzyw, owoców, mrożonek i artykułów garmażeryjnych na potrzeby stołówki szkolnej w Zalesiu Górnym
Dodano: 2024-03-08 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Kobyłce w 2024 roku
Dodano: 2024-03-07 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych – wyrobów garmażeryjnych dla Publicznego Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Kobyłce w 2024 roku
Dodano: 2024-03-07 - Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Siemiątkowie w 2024 r.
Dodano: 2024-02-21 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
Dodano: 2024-02-18 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych, tłuszczy roślinnych i jaj dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2023 roku.
Dodano: 2024-02-16 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Gołyminie-Ośrodku
Dodano: 2024-02-12 - „Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Świerczach w roku 2024”
Dodano: 2024-02-11