Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole podstawowej nr 1 w Markach w roku 2018

Szkoła Podstawowa nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 05270 Marki, ul. Okólna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227615090 , fax. 227615090
  • Data zamieszczenia: 2017-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Kornela Makuszyńskiego
    ul. Okólna 14
    05270 Marki, woj. mazowieckie
    tel. 227615090, fax. 227615090
    REGON: 80062800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp1marki.edupage.org/, http://bip.marki.pl/pl/bip/jednostki_samorzadowe/SP_1

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole podstawowej nr 1 w Markach w roku 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych niezbędnych do sporządzania posiłków dla uczniów stołówki w Szkole Podstawowej nr 1 w Markach przez okres tj. od 01 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r. zgodnie z podziałem na części: Część nr 1 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Część nr 2 - Dostawa produktów mleczarskich Część nr 3 - Dostawa produktów rolnictwa i ogrodnictwa oraz podobne produkty Część nr 4 - Dostawa różnych produktów spożywczych, oleje, produkty przemiału ziarna Część nr 5 - Dostawa – jajka Część nr 6 - Dostawa produktów mrożonych Część nr 7 - Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich Część nr 8 - Dostawa gotowych, świeżych produktów mącznych. 1. Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od telefonicznego złożenia zamówienia. 2. Formularze asortymentowo-cenowe będące integralną częścią SIWZ zawierają wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy. 3. Ilości podane w załączniku cenowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulec niewielkiej zmianie (+10%/- 20%) w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci. Z tytułu zmniejszenia zakresu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 4. Dostawy będą dokonywane partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Zamówienia składane będą drogą telefoniczną, faksową lub pisemną w zależności od potrzeb Zamawiającego na 24 godziny przed realizacją zamówienia. 5. Produkty spożywcze muszą być dostarczane samochodem własnym dostawcy w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej. 6. Zamawiający zastrzega sobie, że w okresach przerw wynikających z kalendarza świąt i dni wolnych od zajęć zamówienia będą zgłaszane w ograniczonym zakresie 7. Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego. 8. Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.08.2015r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań ,jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2015 poz.1256). 9. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu artykułów spożywczych dobrej jakości zakwalifikowanych do „I klasy” gatunkowo-jakościowej tj.: świeżych, czystych, nie przeterminowanych, bez objawów pleśni, bez obcych zapachów (nie kruszących się, dopieczonych - dotyczy pieczywa) itp. 10. Wykonawca dostarczy artykuły w wyznaczonym przez Zamawiającego dniu. Wykonawca przekazuje żywność osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej oraz jakościowej w godzinach od 7:00 do 15:00 a w przypadku dostawy pieczywa oraz mięsa, dostawa do godziny 7:30 rano. 11. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. 12. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 13. Nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 14. Wykonawca biorący udział w postępowaniu powinien spełniać następujące warunki: posiadać wiedzę i doświadczenie w dostawie żywności, dysponować transportem do przewozu żywności (tych części, na które składa ofertę) odpowiadającym wymogom HACCP, dysponować osobami zdolnymi do dostawy żywności. 15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wraz z ofertą wykonawca składa formularze cenowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach