Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr3 z oddziałami Integracyjnymi w Lubinie

Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Lubinie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Gwarków
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 746 83 25, , fax. 76 746 8328
  • Data zamieszczenia: 2019-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Lubinie
    ul. Gwarków 93
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 76 746 83 25, , fax. 76 746 8328
    REGON: 00071265700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs3lubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr3 z oddziałami Integracyjnymi w Lubinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr3 w Lubinie, tj. ziemniaków, warzyw, owoców, jajek, produktów zwierzęcych w formie mięsa i wyrobów mięsnych, ryb przetworzonych i konserwowanych, produktów mleczarskich, pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich oraz różnych produktów spożywczych, produktów przemiału ziarna, olejów i tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, warzyw przetworzonych, ryb, zgodnie z wykazami określonymi w załącznikach do niniejszej SIW
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za spełnienie warunków Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) przed upływem składania ofert przynajmniej dwóch dostaw w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia o wartości z podatkiem VAT nie mniejszej niż cena oferowana Wykonawcy , z podaniem ich wartości , przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz zalaczeniem dokumentów potwierdzających , że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wypełniony formularz oferty-załącznik1 b. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik 2 c. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik 3 d. Wykaz potwierdzający wykonanie dostaw- załącznik 4 e. Dowody określające że usługi zostały wykonane nalezycie- załącznik 5 f. Zaparafowane wzory umowy - załącznik 6 g.Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę- tylko w przypadku jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty h. Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu- tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach