Powiatowy Zespół Nr 2 Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego i Technicznych ogłasza przetarg
- Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Bema 8
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8424568 , fax. 033 8424567
- Data zamieszczenia: 2012-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Nr 2 Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego i Technicznych
ul. Bema 8 8
32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
tel. 033 8424568, fax. 033 8424567
REGON: 35706796700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pz2.edu.pl/przetargi
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorzadu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w okresie od stycznia do grudnia 2013 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w okresie od stycznia do grudnia 2013 r. w 9 grupach towarowych :1. artykuły ogólnospożywcze , 2. świeże mięso wołowe, 3. świeże mięso wieprzowe, 4. wędliny i przetwory z mięs ,5. świeże mięso drobiowe ,6.nabiał i sery , 7. mrożone warzywa i owoce , inne przetwory mrożone , 8. świeże warzywa i owoce , 9. świeże pieczywo. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pz2.edu.pl/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych do szkolnej stołówki na 2016 r..
Dodano: 2015-12-30 - Dostawa artykułów żywnościowych do szkolnej stołówki na 2016 r.
Dodano: 2015-12-17 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w 2015 r.
Dodano: 2014-11-19 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej na rok 2014
Dodano: 2013-11-25