Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Księżpolu ogłasza przetarg
- Adres: 23-415 Księżpol, Biłgorajska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 846877404
- Data zamieszczenia: 2021-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Księżpolu
Biłgorajska 11
23-415 Księżpol, woj. lubelskie
tel. 846877404
REGON: 00113463600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsksiezpol.szkolna.net
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Księżpolu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej” przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II, ul. Biłgorajska 11. Zamawiający wyszczególnił siedem części zamówienia w następujących asortymentach: 1) Warzywa i owoce 2) Różne artykuły spożywcze 3) Mięso i wyroby wędliniarskie 4) Mrożonki 5) Pieczywo 6) Drób 7) Wyroby garmażeryjne. Szacunkowe ilości oraz asortyment różnych artykułów żywnościowych przedstawiono w załącznikach nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e,2f, 2g do SIWZ. Treść złożonych ofert musi być zgodna z treścią SIWZ pod rygorem ich odrzucenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowią załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g do SIWZ – formularz asortymentowo-cenowy. Ilości asortymentów podane w w/w załącznikach zawierają przewidywane zapotrzebowanie na okres 7 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby żywionych osób w stołówce. Ponieważ nie jesteśmy w stanie dokładnie określić tej liczby, ogólna ilość zamówienia może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia dostawy mniejszej lub większej o 30% ilości asortymentów podanych w załącznikach nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g do SIWZ (np. zwiększona zachorowalność lub nieobecność osób korzystających ze stołówki oraz konieczność zmiany jadłospisu). W tej sytuacji Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części dostaw w każdej z pozycji asortymentowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31500000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu oświetleniowego i multimedialnego w ramach realizacji projektu Teatr Muzyczny XXI wieku – nowocześnie klasyczny
Dodano: 2023-07-29 - Dostawa sprzętu oświetleniowego i multimedialnego w ramach realizacji projektu Teatr Muzyczny XXI wieku – nowocześnie klasyczny
Dodano: 2023-06-02 - Dostawa materiałów oświetleniowych – nr 2
Dodano: 2023-04-12