Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek placówek oświatowych na terenie Gminy Szubin w roku 2021

Gmina Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89-200 Szubin, ul. Kcyńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 910 700 , fax. 52 384 80 71
  • Data zamieszczenia: 2020-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szubin
    ul. Kcyńska 12
    89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 910 700, fax. 52 384 80 71
    REGON: 92350910000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek placówek oświatowych na terenie Gminy Szubin w roku 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek placówek oświatowych na terenie Gminy Szubin w roku 2021”. Zamówienie obejmuje następujące punkty odbioru: 1) Szkoła Podstawowa nr 2 w Szubinie ul. Tysiąclecia 1, 89-200 Szubin 2) Samorządowe Przedszkole nr 2 w Szubinie ul. J. Dąbrowskiego 16, 89-200 Szubin 3) Samorządowe Przedszkole nr 3 w Szubinie plac Kościelny 2, 89-200 Szubin 4) Żłobek „Kubuś Puchatek” w Szubinie, ul. J. Dąbrowskiego 16, 89-200 Szubin. 2. Wielkość zamówienia oraz asortyment zostały określone w formularzach asortymentowo – cenowych (załączniki do SIWZ), jest to wielkość szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu dostaw, co do ilości (mniejszej lub większej) w zależności od aktualnych potrzeb stołówek i ilości osób korzystających z posiłków. Wykonawca wystawiając fakturę VAT zobowiązany jest do stosowania cen widniejących na formularzach asortymentowo-cenowych przez cały okres trwania umowy. 3. Szczegółowy opis realizacji dostaw opisany i realizowany będzie zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy (załączniki do SIWZ). 4. Zamawiający podzielił zamówienie na sześć części oraz dopuścił możliwość złożenia oferty na jedno, kilka lub wszystkie części zamówienia. 1) Część nr 1- dostawa artykułów ogólnospożywczych 2) Część nr 2- dostawa mięsa i wędlin 3) Część nr 3 – dostawa nabiału 4) Część nr 4 – dostawa ryb i mrożonek 5) Część nr 5 – dostawa owoców i warzyw, ziemniaków i jaj kurzych   6) Część nr 6 – dostawa pieczywa 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tylko w zakresie określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, a w szczególności w sytuacji, gdy określono znak towarowy materiału, patent lub pochodzenie, nazwy producentów, firm, bądź konkretne produkty lub w jakikolwiek inny sposób określono konkretny towar/produkt ze wskazaniem na określonego producenta. Oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach spożywczych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zamieszczone w SIWZ, przy czym stwierdzenie czy oferta równoważna spełnia wymagania SIWZ należy do uprawnień zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp), wymogi jakościowe towaru wskazanego oraz posiadający właściwości spożywcze zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 6. Zamawiający nie stawia wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę wg wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ; 2) Formularz asortymentowo- cenowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę wg wzorów stanowiących Załączniki do SIWZ odrębnie dla każdej części; 3) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy (z wyjątkiem innych dokumentów składanych na wezwanie tj. KRS, CEDIG), a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku wykonawców występujących wspólnie – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy 4) WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (informacji z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach