Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego nr 1 w Kowarach, w celu przygotowania posiłków dla dzieci przedszkolnych od 01 lutego 2024 do 31 grudnia 2024 r. - Warzywa i owoce

PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 1 W KOWARACH ogłasza przetarg

  • Adres: 58-530 Kowary, ul. Henryka Sienkiewicza 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 718 26 24
  • Data zamieszczenia: 2024-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 1 W KOWARACH
    ul. Henryka Sienkiewicza 9
    58-530 Kowary, woj. dolnośląskie
    tel. 75 718 26 24
    REGON: 020899410
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego nr 1 w Kowarach, w celu przygotowania posiłków dla dzieci przedszkolnych od 01 lutego 2024 do 31 grudnia 2024 r. - Warzywa i owoce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego nr 1 w Kowarach od 01 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. - Warzywa i owoce.2. Z dostarczonych artykułów żywnościowych będą przygotowywane posiłki dla dzieci przedszkolnych uczęszczających do Przedszkola Publicznego nr 1 w Kowarach.3. Artykuły żywnościowe będą dostarczane do Przedszkola Publicznego w Kowarach, ul. Sienkiewicza 9, 58-530 Kowary, w ilościach zamawianych przez przedstawiciela przedszkola w zależności od potrzeb. Dostawa nastąpić musi następnego dnia roboczego od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby rzeczywiste (np. z powodu nieprzewidzianego czasowego zamknięcia przedszkola lub mniejszej niż zakładana ilości uczęszczających dzieci) będą mniejsze od ilości określonej w załączniku nr 2 do SWZ. Zamawiający ma prawo odstąpić od dalszych zakupów artykułów żywnościowych bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych i odszkodowań na rzecz Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że ilość faktycznie zamówionych produktów może ulec zmniejszeniu o maksymalnie 20 %.5. W przypadku zwiększenia zapotrzebowania na artykuły żywnościowe (np. z powodu większej niż zakładana ilości uczęszczających dzieci) w stosunku do ilości określonej w załączniku nr 2 do SWZ, Zamawiający ma prawo zwiększyć ilość faktycznie zamawianych produktów w okresie realizacji zamówienia o maksymalnie 20 % bez przeprowadzania nowego postępowania. Faktycznie zrealizowane dostawy będą rozliczane na podstawie cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie.6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu przedmiot zamówienia partiami na podstawie zamówień złożonych przez Zamawiającego.7. Przedszkole Publiczne nr 1 w Kowarach funkcjonuje całorocznie z wyłączeniem dwóch tygodni sierpnia, o których Zamawiający poinformuje Wykonawcę w terminie do końca czerwca 2024 r. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu przedmiot zamówienia w dniach funkcjonowania Przedszkola Publicznego nr 1 w Kowarach, tj. od poniedziałku do piątku, z częstotliwością: dwa razy w tygodniu w godz. 8:00 - 10:00.Podana częstotliwość ma charakter orientacyjny i może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Podstawą do dostarczenia przedmiotu zamówienia jest zamówienie telefonicznie lub e-mailem złożone przez Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem, do godz. 13:00. Zamawiający może ustalić inny termin dostaw w okresie między 27.12.2024 r. a 31.12.2024 r.8. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy produktów zgodnie ze złożoną ofertą w ilościach i terminach określonych w SWZ i umowie, z zastrzeżeniem zapisów z pkt 4, 5 i 7. 9. Dostawy artykułów żywnościowych objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca wykona na własny koszt i ryzyko. Wykonanie dostawy, obejmujące czynności rozładunku i dostarczenia towaru do kuchni przedszkolnej, następuje z momentem potwierdzenia odbioru towaru przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły żywnościowe dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia i ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, wraz z aktami wykonawczymi.11. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonych artykułów. Produkty mają być pierwszego gatunku, świeże tj. z zachowaniem terminu przydatności do spożycia.12. Wymagania jakościowe: świeże, bez śladów obicia / pleśni.13. Zamawiający powinien mieć możliwość bezspornego ustalenia terminu ważności / przydatności do spożycia dostarczonych produktów.14. W przypadku zakwestionowania jakości dostarczonych artykułów żywnościowych (w całości lub w części), Wykonawca zobowiązany jest wymienić artykuły, w całości lub w zakwestionowanej części, niezwłocznie, w czasie nie dłuższym niż do …………… (czas podany przez Wykonawcę w ofercie stanowiący kryterium oceny ofert, nie może być dłuższy niż 2 godziny) od momentu złożenia reklamacji, na artykuł dobrej jakości, na własny koszt. 15. W przypadku braku artykułu żywnościowego zgodnego z zamówieniem, Wykonawca może zaoferować produkt równoważy przedmiotowo, którego cena nie przekroczy wysokości ceny produktu zastępowanego objętego umową dostawy, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym i wyrażeniu przez niego zgody.16. W przypadku niedostarczenia produktów lub niedostarczenia produktów w czasie, o którym mowa w pkt 7 i 14, Zamawiający ma prawo dokonać zakupu w dowolnej jednostce handlowej na koszt Wykonawcy.17. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia należycie towaru na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczonego towaru oraz uszkodzenia powstałe w wyniku transportu.18. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrócenia się do Wykonawców w trakcie trwania umowy o przedłożenie dokumentów, decyzji dopuszczających oferowany asortyment do obrotu i użytkowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi certyfikatami, atestami, polskimi normami, z obowiązującymi wymogami prawa żywnościowego GMP (Dobrej Praktyki Higienicznej) oraz zasadami HACCP. Środek transportu musi uwzględniać właściwości towaru i zabezpieczać jego jakość przed ujemnymi wpływami atmosferycznymi czy uszkodzeniami i posiadać atesty sanitarne.19. Oferta Wykonawcy za realizację całości zamówienia obejmować będzie wszelkie niezbędne koszty.20. Za realizację przedmiotu zamówienia (nie podlegającą zwrotowi) płatności dokonywane będą na podstawie wystawionej faktury VAT/rachunku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach