Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych do jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna w roku 2017.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 10449 Olsztyn, al. M. J. Piłsudskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 340 414 , fax. 895 340 538
  • Data zamieszczenia: 2016-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    al. M. J. Piłsudskiego
    10449 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 340 414, fax. 895 340 538
    REGON: 444786700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych do jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna w roku 2017.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia w postępowaniu realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego jest: sukcesywna dostawa różnych artykułów żywnościowych do jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na terenie miasta Olsztyna w roku 2017 w ilościach i asortymencie szczegółowo wymienionych i opisanych w Formularzach cenowych dla każdej części zamówieni stanowiących załączniki nr 2 do SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego zawarte w opis przedmiotu zamówienia oraz informacje w formularzach cenowych (Załącznik nr 2) określają standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a, odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust.1 ustawy. 5. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. W związku z tym, każdą wyspecyfikowaną w SIWZ część (IX części) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia), wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części: Część I – artykuły spożywcze różne Część II – słodycze Cześć III - nabiał (mleko i przetwory mleczarskie) Cześć IV - mrożonki Cześć V - pieczywo Cześć VI – jaja kurze konsumpcyjne Cześć VII - mięso wołowo -wieprzowe Cześć VIII – mięso drobiowe Cześć IX - wędliny 3. W zakresie przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga, by: Artykuły żywnościowe w każdej części były wysokiej jakości ( gat. I). Dostawy były realizowane zgodnie z wymogami określonymi w: - Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2006 nr 171 poz. 1225 wraz z późniejsza nowelizacją ( Dz.U. z 2010 nr 21, poz. 105) - zgodnie z zasadami Dobrej Praktyki Higienicznej i Dobrej Praktyki Produkcji. Wykonawca powinien posiadać samochód /samochody dostawcze spełniający wymogi sanitarne dotyczące przewozu żywności odpowiednie dla każdej grupy żywności poświadczone decyzją wydaną przez Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w ilościach i rodzajach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następny po złożeniu zamówienia. Wykonawca zrealizuje każde zamówienie, również te o niskiej wartości. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku w ilościach i rodzajach określonych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w dzień następny po złożeniu zamówienia (również w poniedziałki), w godzinach określonych w załączniku nr2 do umowy, bezpośrednio do magazynu żywnościowego do osoby upoważnionej do odbioru Podczas realizacji umowy z wybranym w toku postępowania Wykonawcą, Zamawiający będzie szczegółowo kontrolował dostarczane artykuły w celu zapobieżenia wydatkowania środków publicznych na artykuły nie spełniające wymagań pod względem jakości . Zamawiający w trakcie realizacji umowy może dokonać przesunięć ilościowych asortymentu, według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie realizował dostawy (zamówienie) po cenach jednostkowych zawartych w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach